Me ja ne...![]()
Mä olen koko ikäni ollut tekemisissä moottoriurheilun puolella eri lajeissa eri vuosikymmenillä ja yksi asia tulee usein vahvasti esille, me ja ne...
Miksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Me ja ne...![]()
Mä olen koko ikäni ollut tekemisissä moottoriurheilun puolella eri lajeissa eri vuosikymmenillä ja yksi asia tulee usein vahvasti esille, me ja ne...
Miksi?
Mitä vittua te sekoilette? Tämä tuntuu lähinnä siltä, että ne jotka haluaa peppukipuilla, keksii ihan mistä tahansa peppukipuiltavaa.
Älkää sitten pistäkö kuraosiota. En siitä huolimatta ole kaavaillut aktivoituvani PKP:llä.
Eiks oo ihan turhaa kurapyöräosioo palstal, jos ainoo oikee fillar jok olosuhteesee, aloittelijast kokeneisii, oo tonnin kyykky, jos saagit oo ehrottomast milllimeetter tarkkuurella, jaa daatat on compuutteris.
Sit voi vaa yhres pähkäil, miks ratal tempoo nii kovin pikkuvaihteil, et kiekka-ajaat ee oo hyvii.
Taa miks se Motozeepee-väk on niin käretöt, nii tallporukaat kuin kuskiitkii.
Olisi ehkä helpompi löytää vain?
Ja tuossa toinen. On meinaan asiasta tietämättömälle hyvin hankala välillä tajuta että puhutaanko millasen pyörän alustasta tuolla ratailussa.Eikä tartteis isolohkon alustasta jauhaa ratapuolella.
^Piilota tekstiin myynti-ilmo ilman hintaa, niin 7s kuluessa ylläpito reagoi asiaan.
Oishan tolle omalle osiolle kyllä tarvetta. Vois itekin kysellä tyhmiä ja ettiä vaikka jonkun, joka osais opettaa mut ajamaan rupulikumimopolla. Tällä hetkellä ollaan siinä "kävelemällä olisit jo perillä" -taitotasossa.
Nythän tässä on kurapuolelle oma osio. Mitä vielä pitäisi olla? Tuosta oikealta kun katsoo uusimpia viestejä, niin asia on selvä.