Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miks uus lokari? Mitä vanhalle kävi? Sopiskohan se Mean Streakkiin...Mä oon sev verta varaton, että Härräkkään pitää aina hommata jotain halvinta Taiwan romua... Juur hommasin uuden takaloksun. Päällä komeili Made In Taiwan! Mut on se sentää peltiä...![]()
Ei "vanhalle" lokarille mitään tapahtunu, mutta halusin pyörään pikkasen enemmän retro-lookia Fatbob tyyppisellä loksulla. Jos alkuper. sopisikin Kawaan, niin en oikeen uskalla myydä, kun toi tarvikelokari osoittautui aivan liian kapeeksi tohon mun pyörään... Sitä ois muokattava vähän liikaa sopiakseen, eli täytynee vaihtaa se uudemman Dyna Wide Gliden loksuun. Tämmöstä se on kun riskillä ostaa mittaamatta ja suunnittelematta sen kummemmin.Miks uus lokari? Mitä vanhalle kävi? Sopiskohan se Mean Streakkiin...Mä oon sev verta varaton, että Härräkkään pitää aina hommata jotain halvinta Taiwan romua... Juur hommasin uuden takaloksun. Päällä komeili Made In Taiwan! Mut on se sentää peltiä...![]()