Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Saa kai sitä vaatia joo mutta viime aikoina olen saanut lukea että se täydellisyys taitaa jäädä vaan tavoittelun asteelle mikäli jatkat puimurilla ajoa, kyllä se vaan niin taitaa olla että täydellisyyttä et taida saada bemarilla, pitäisiköhän sinun hankkia....hmm Harley-Davidson? (olettamukseni perustuu siis siihen että en ole kuullut harlikoista niin valittavan kuin bemareista vaikka molemmat perustuvat yhtä yksinkertaiseen tekniikkaan.
Vaikka itse ajelenkin tuollaisenna Hornetilla. Eli katson testiä sinivalkoisin lasein
En etsimälläkään löytänyt mitään syytä laittaa Suzuki Hondan edelle.
Honda oli varmaan liian Honda. Eli yllätyksetön, suorituskykyinen ja varma.
Testin sitten voitti pyörä joka oli heikompi suorituskyvyltään ja suurempi kulutukseltaan, pyörä josta haukuttiin mm on/off tyyppistä polttoaineen syöttöä jne...
Esim matkaajosta Suzuki sai enemmän pisteitä. Itse tekstissä todettiin vain. Matkaajossa Honda oli erittäin hyvä ja kaikki tykkäsivät siitä. Suzuki oli kuulemma lähes samaa luokkaa. Silti se sai enempi pisteitä? Sattumalta tuolla oli vieläpä painoarvollaan 15 testin suurivaikutteisin arvo. No taas kerran... ei se muuten olisikaan TM