Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite oon suunnilleen samankokoinen, hyvin passaa rovi kawa zx-6r:n selkään, eikä muutkaan 600-1000cc kyykyt o tuottaneet toistaseksi suurempia ongelmia.Pituutta 173 cm ja painoa 60 kg (oikeen ISO MIES), tällä hetkellä pyöränä honda cbr 900 RR Fireblade
Eipä saanut ER:stä tarpeeks matalaa ainakaan tuolle Niiskuneidille eikä kovin monesta muustakaan (kuten tuolla aikasemmin käy ilmi niin hänellä nykyään Bandit 600)... hän ajeli myös kortin omalla pyörällä kun ei autokouluista sopivaa löytynyt ja ensimmäisenä pyöränä silloin 250 Intruder.Tarviis tulla testaamaan se sun mopos Hoitsun kaa, sillä se tarvii eka mopon ennen ku kortin voi ajaaPituutta 152 cm ja lyhyet jalat... Ekana pyöränä on nyt käytössä ER-5, mikä onkin ollut suhteellisen helppo käsitellä. Melkein yltää molemmat jalat maahan.Mutta kun tuolla oon nyt harjoitellut, niin eiköhän sitä kohta uskalla vaihtaa vähän korkeampaakin!![]()
Ja tuosta Hoitsu87:n ongelmasta: aina löytyy pyörä jos haluaa! Mullekin moni väitti, että customiin on tyytyminen, mutta eipähän pidä paikkaansa!![]()
Esim. mä yletän ajaa vakio ER:llä, mutta omani on madalletulla penkillä varustettu. Penkin myötä istumakorkeus tippui useamman sentin! Kannattaa siis koeistua sellasta, saattais Hoitsullakin ajo onnistua!Paikallisilla autokouluilla ei oo sopivaa mopoa meinaan
Omalla pitää nekin kaatumiset ottaa siis vastaan![]()
![]()
Tervetuloa vaan! Jos on matka Rotta-rallin suuntaan, niin ei kun hihasta kiinni sitä lyhyenläntää, sinisellä Er:llä matkaavaa tytsyä!Tarviis tulla testaamaan se sun mopos Hoitsun kaa, sillä se tarvii eka mopon ennen ku kortin voi ajaaPaikallisilla autokouluilla ei oo sopivaa mopoa meinaan
Omalla pitää nekin kaatumiset ottaa siis vastaan![]()
![]()
Sama ongelma.. Mun ajopöksyt on suht sopivat, Rukan naisten malli, se lyhyempi. Mut takin kanssa oli enemmän ongelmia. Ku on kumminkin jonkun verren noita muotoja, ni ei mahdu lasten takit päälleTänään käytiin ostamassa ajopuku neidille ja naureskeli Allrightissa sitä, että lahkeet ovat 10 cm pitkätSen siitä saa kun saa naisen muodot mutta lapsen pituuden![]()
![]()
Talvella kait Allrightin kautta pökät pääsee ompelijalle lyhennettäväksi ja hintaa lisää tulee noin 70 euroa![]()