• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kuskin pituus...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jampura
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
190 cm, josta valtaosa jalkoja, eli jalan sisämitta n. 94 cm.

Pyörä Triumph Daytona 955i -05, tärkeänä valintakriteerinä juuri se, kuinka hyvin jalat saa laskostettua, ja kuinka hyvin pienin ajosennon muutoksin pystyy estämään polvien, selän tai perseen puutumista.

Eivät puudu paikat...
sport05.gif

172cm (tai 173, riippuu kuka mittaa) ja vanhalla pikkurosmolla ylttää jalat jotenkuten maahan  
smile_org.gif

Sais toki sen 1-2cm olla matalempi mutta minkäs teet... lottovoittoa ja matalempaa satulaa odotellessa, tai matalempaa pyörää

"Pituutta" 156 cm ja viime kesän keikuin cbr600 f:n päällä. Madallus ei uudemmassa mallissa onnistunutkaan niin kuin 10 v vanhemmassa mallissa. Ensi kesälle pohdin matalampaa ratkaisua ja saattaa tuo pyörän tyyppi vaihtua samalla aika radikaalisti. Katsotaan nyt.

Korkeutta on kertynyt jopa 168cm ja jalkoväliin n.78cm.
Näillä mitoilla onnistuu FZ1:n käyttö ihan hyvin.
Eli päkiät tukevasti maassa.
Ohoh, olet täsmälleen samanmittainen kuin minä, ja sama pyöräkin vielä!

Veikkaan tosin, että paino ei ole sama. Ite olen n. 85-kiloinen salilla 17 vuotta viihtynyt taskuraketti
tounge.gif

Eipä ole tuottanut pyörän korkeus ongelmia, ja siirrellessä puuttuvan mitan voi korvata voimalla...mutta jos pyörä olisi vaikkapa muutaman sentin korkeampi, sitten menisi jo vaikeaksi satulasta käsin peruuttelu
biggrin.gif

191 senttiä, kymppiärrällä.
Kyse on kait siitä millä haluaa ajaa.
Tyylihän on tärkeintä...

Moro,

about 167cm pituutta.

Eka pyörä oli Yamahan FZ6S - missä oli n 5cm madallus. Viimekesänä vaihdoin FZ1S:ään, missä ei madallusta ja ei oo juuri ongelmia ollut siinäkään (ehkä toi parin vuoden kokemus tolla ekalla pyörällä vaikuttaa).

Ainoa missä voi tulla hiukan ongelmia on kun jos on 2 päällä ja kaupungissa. Niin jotenkin tuntuu hiukan hataralta, ja pitää esim valoissa keskittyä, että pitää tasapainoa yllä. Vauhdissa ei tietty oo mit'n ongelmia.

Cheers,

Jux

190cm (daddy-long-legs) ja XJR1200 -95 hamaja. Sopii hyvin, ei puudu jalat. Näyttää kuvissa mun alla PV Susukilta.

Back