• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kuulokkeet..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja namo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

namo

New member
Onkos jollain tietoa että löytyykö jonku näkösiä kuulokkeita joita vois käyttää kypärän alla esim musiikin kuunteluun, ite kokeilin noita omia nappikuulokkeitani ja toimi ihan hyvin siihe asti kunnes piti ottaa kypärä pois päästä, meinas nääs korvat lähtee mukana.

No esimerkiks handsfree on ja onhan noita muitakin,parempia

Kuhan ei rupee kypäränsisällä
buttrock.gif
smile_org.gif

Ehkäpä tämmöiset? Ljudia
Näyttääpäs kätevältä. Onko kellään kokemuksia kyseisistä kuulokkeista?
Olen käytellyt noita Kosseja puolisen vuotta. Niistä lähtee ihan kivat bassovoittoiset saundit. Ongelmana on vain saada nuo pysymään korvissa. Noita tulppia joutuu "leipomaan" jonkin aikaa että ne saa sopiviksi (vaahtokumimaista ainetta) ja tungettua korvaan. Välillä ne myös ovat pullahtaneet ulos jommasta kummasta korvasta. Mukana tulee kyllä muutamaa eri sorttia niitä tulppaosia, joten joku niistä saattaa olla enemmän kuin hyvä omaan korvaasi.

Ehkäpä tämmöiset? Ljudia
Näyttääpäs kätevältä. Onko kellään kokemuksia kyseisistä kuulokkeista?
Olen käytellyt noita Kosseja puolisen vuotta. Niistä lähtee ihan kivat bassovoittoiset saundit. Ongelmana on vain saada nuo pysymään korvissa. Noita tulppia joutuu "leipomaan" jonkin aikaa että ne saa sopiviksi (vaahtokumimaista ainetta) ja tungettua korvaan. Välillä ne myös ovat pullahtaneet ulos jommasta kummasta korvasta. Mukana tulee kyllä muutamaa eri sorttia niitä tulppaosia, joten joku niistä saattaa olla enemmän kuin hyvä omaan korvaasi.
Mulla ollut käytössä 3 vuotta ja hyvin ovat toimineet. Ei paina korvaan ja helppo laittaa ja pysyy. Olen käyttänyt noita mopoillessa sekä töissä päivittäin. Tuolla tuo hintakaan ei ollut paha. Eikun tilaamaan. Ja niissä on muuten ikuinen takuu.

Just kun pääsin kehumaan niin alkoi toinen kuuloke pätkimään. Kysäisin sitten maahantuojalta tuosta takuusta, että miten toimii.

Alla vastaus:
Morjens,

Lähetä ne meille
TELETARVIKE JÄRVINEN OY
"KOSS"
Toiviontie 1
33920 Pirkkala

Ikuista takuuta ei saa mainostaa Suomessa, mutta homma toimii seuraavasti: Ensiksi on normaali 1v takuu ja sen jälkeen astuu kuvaan ainutlaatuinen
KOSS-huoltopalvelu: osat ja työ on aina veloituksetta, oli vika mikä tahansa. Palautus postin kautta, kuluja tulee yhteensä 10,- (summa sisältää meidän
käsittely- ja pakkauskulut sekä postimaksut). Kuittia ei tarvita muuta kuin siinä tapauksessa jos kuulokkeet on alle 1v vanhat, jotta osaamme olla veloittamatta noita kuluja.

Terv. Kari Kanervisto/Teletarvike Järvinen Oy, AURORA GROUP

Toivottavasti tulee uudet tilalle, nää on meinaan jo aika kulahtaneen näköiset.  
wink.gif

Back