Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttääpäs kätevältä. Onko kellään kokemuksia kyseisistä kuulokkeista?Ehkäpä tämmöiset? Ljudia
Olen käytellyt noita Kosseja puolisen vuotta. Niistä lähtee ihan kivat bassovoittoiset saundit. Ongelmana on vain saada nuo pysymään korvissa. Noita tulppia joutuu "leipomaan" jonkin aikaa että ne saa sopiviksi (vaahtokumimaista ainetta) ja tungettua korvaan. Välillä ne myös ovat pullahtaneet ulos jommasta kummasta korvasta. Mukana tulee kyllä muutamaa eri sorttia niitä tulppaosia, joten joku niistä saattaa olla enemmän kuin hyvä omaan korvaasi.Näyttääpäs kätevältä. Onko kellään kokemuksia kyseisistä kuulokkeista?Ehkäpä tämmöiset? Ljudia
Mulla ollut käytössä 3 vuotta ja hyvin ovat toimineet. Ei paina korvaan ja helppo laittaa ja pysyy. Olen käyttänyt noita mopoillessa sekä töissä päivittäin. Tuolla tuo hintakaan ei ollut paha. Eikun tilaamaan. Ja niissä on muuten ikuinen takuu.Olen käytellyt noita Kosseja puolisen vuotta. Niistä lähtee ihan kivat bassovoittoiset saundit. Ongelmana on vain saada nuo pysymään korvissa. Noita tulppia joutuu "leipomaan" jonkin aikaa että ne saa sopiviksi (vaahtokumimaista ainetta) ja tungettua korvaan. Välillä ne myös ovat pullahtaneet ulos jommasta kummasta korvasta. Mukana tulee kyllä muutamaa eri sorttia niitä tulppaosia, joten joku niistä saattaa olla enemmän kuin hyvä omaan korvaasi.Näyttääpäs kätevältä. Onko kellään kokemuksia kyseisistä kuulokkeista?Ehkäpä tämmöiset? Ljudia