Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yleensä takapyttyyn syötetään enempi kakkua, jolloin voisi putkikin olla kylmempiEi mitään hajua, mut mä luulisin että taaempi sylinteri voisi käydä vähän lämpöisempänä vaikka kyse onkin vesipelistä!
Tuo lämpeneminen jatkaa vain ajokautta siihen asti kunnes kaikki tiet on jo jäässä. Tarkenee ajella vaikka sortsit jalassa pikkupakkasellaMulla on tämmönen kuumuuteen liittyvä omituisuus kuin että runko kuumenee oikealta puolelta.
Reidet kypsyy vaikkei nyt kuumimmat kelit edes ole.. Onko muilla tällaista?
Enpäs ole huomannut, että se 'runko' tai ainakaan erityisesti sen oikea puoli kuumuisi, mutta kyllähän se takapytty hiukan reisiä lämmittää ainakin kaupungilla ja lämpimillä keleillä. Lämpeneehän ne rungon osat ja ne Millen sivupanelitkin siinä samalla, tietty. Näitä ei vaan ole oikein tehty hitaaseen ajoon.Mulla on tämmönen kuumuuteen liittyvä omituisuus kuin että runko kuumenee oikealta puolelta.
Reidet kypsyy vaikkei nyt kuumimmat kelit edes ole.. Onko muilla tällaista?
RSV 1000R -2004
Tellussa kans lämpenee oikea enemmän. Ja oikea on takapytyn putki. Putkien pituudetkin on tuossa melko samat, että sekään ei oikein syynä voi olla. Vasemmassa putkessa on kyllä pieni väistö/litistys ketjuille, mikä vois ainakin jonkin verran vaikuttaa.Yleensä takapyttyyn syötetään enempi kakkua, jolloin voisi putkikin olla kylmempiEi mitään hajua, mut mä luulisin että taaempi sylinteri voisi käydä vähän lämpöisempänä vaikka kyse onkin vesipelistä!
Eikös tossakin ole ihan mekaninen välitys vp:lle. Sen pyörimisnopeus muuttuu siis ihan kierrosten mukaan.joo se voi olla ettei kaupunkisuhaaminen ole Millelle -> kovempaa ajettaessa ei käydä ihan yhtä kuumalla...
Oisko niin että vesipumppu pyörii hiljempaa/ lähes lainkaan alle 4000rpm?