• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kuvajahti Eurooppa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyh
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Siellä kyllä hiihdetään Jussina, vaan emmää ainakaan oo siellä nähnyt hiihtohissejä, eikä mun mielestä tuon näköistä, ainkaan viime kesänä ollut kun kävin nuorimmaisen tytön kanssa Saanan huiputtamassa. Ja pärällä vain Saanan juurelle. Lopun sai jaloitella.

Riksgränsen eikö ookkin?

Riksgränsen hyvinkin. Hotelli on nimeltään Meteorologen, vierailun arvoinen paikka. Tosin auki kai vain laskettelukauden.

Mä en nyt ymmärrä mikä tässä on mennyt pieleen?
Pyh tiesi sen Saatsen ortodoksikirkon ja sai vielä kuittauksenkin että se on oikein.
Sitten laittoi oman kuvansa... Mun mielestä ihan oikein!

Mä en nyt ymmärrä mikä tässä on mennyt pieleen?
Pyh tiesi sen Saatsen ortodoksikirkon ja sai vielä kuittauksenkin että se on oikein.
Sitten laittoi oman kuvansa... Mun mielestä ihan oikein!
Viestejä poistettu nyt välistä, Baltic laittoi uuden kuvan,eikä hän ollut tunnistanut vanhaa kuvaa. Siitä keskustelu .

Ja sinä et tunnistanut Saatsea vaikka motocahcing vihjeesi sinne minut vinkkasi Matin lossin ja Venäjän halki...[emoji4]

Viestejä poistettu nyt välistä, Baltic laittoi uuden kuvan,eikä hän ollut tunnistanut vanhaa kuvaa. Siitä keskustelu .

Ja sinä et tunnistanut Saatsea vaikka motocahcing vihjeesi sinne minut vinkkasi Matin lossin ja Venäjän halki...[emoji4]
Se nyt ei ole mikään ihme etten minä mitään tunnista!! Aamulla mua kattoo peilistäkin joku ihme hemmo?!

Lisäsääntö 1: Laita uusi kuva melko ripeästi, jotta jahti etenee. Jos uutta kuvaa ei ilmesty puolessa vuorokaudessa, joku muu voi laittaa uuden kohteen.

Huomenta!
Äläkää nyt ottako liian vakavasti, ei (kai) tästä mitään palkintoa makseta...

Tässä tämä ja vuosion 2009

Liitetiedostot

• 2009.jpg
    2009.jpg
    92,6 KB · Katselut: 58
Onkos tämmöinen helppo vaiko vaikea? Vihjeitä tulee pyydettäessä

l7oXQDs.jpg

Tre Cime di Lavaredo? Drei Zinnen saksaksi
Polttaa polttaa, saattaa jopa kuvassa näkyä,mutta vielä vähän tarkemmin esim. kuvan järven tai kylän nimi haussa. Näkyy google street viewillä ihan tuo kuvauspaikkakin.

Itse emme ajaneet Drei Zinneniä kohti tuosta vaan risteyksestä alas lounaaseen kohti "automerkkiä"

No mikä toi rapakko nyt onkaan nimeltään, mut Cortina d'Ampezzon hoodeilla ollaan. Misurina taitaa olla jorpakon nimi.

Back