Kuvajahti Eurooppa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyh
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä vain, siellähän sitä viime kesänä kurvailtiin.
ei kyllä mitään hajua mikä tuon Passon nimi on tuossa kylän kohdalla?
No juu tässä olisi seuraavaksi siltaa tunnistettavaksi tai missäpäin ajellaan:
silta1.jpg

Viimeksi muokattu:
ei kyllä mitään hajua mikä tuon Passon nimi on tuossa kylän kohdalla?
No juu tässä olisi seuraavaksi siltaa tunnistettavaksi tai missäpäin ajellaan:
silta1.jpg

näyttäis juuttien maalta eli tanskan tasasuudelta. muttei hajuakaan mikä silta. ei ainakaan mikään isoista

Hei mä tiedän! Gotlandring!

EDIT: oon tässä selaillut reissukuvia... Saisiko olla vaikea, tosi vaikea vai lähes mahdoton?

Se mitä meinasin olisi valitettavasti mahdoton, sillä pyörään tarkennettuna tärkein tuntomerkki ei oikein näkynyt. Mutta se olisi kyllä ollut pirullinen, tämän varmaan joku keksii. Reissukaveri on photobombaamassa kuvan oikeassa laidassa.

Liitetiedostot

• IMG_6415.jpg
    IMG_6415.jpg
    99,9 KB · Katselut: 45
Se mitä meinasin olisi valitettavasti mahdoton, sillä pyörään tarkennettuna tärkein tuntomerkki ei oikein näkynyt. Mutta se olisi kyllä ollut pirullinen, tämän varmaan joku keksii. Reissukaveri on photobombaamassa kuvan oikeassa laidassa.

Gorges De Daluis?

Olisin luullut vaikeammaksi. Eläkeläisillä on vissiin aikaa hinkata Street Viewiä.

Ei taida tuon värisiä kallioita olla juuri muualla kuin ranskanmaalla. Muualla en muista sellaisia nähneeni, tosin juuri tuosta en ole ajanut, enkä muutenkaan kuin jokusen passon.

Taas vanha, mut pitäis olla helppo

pyynikinharju.jpg

Näin varustetulla Bemarilla, oli Ranskalainen (vasen herra) kiertäny suunnilleen koko euroopan :orgmp:

Kuva viime viikolta kun olin sadetta pitämässä moottoritien alla. Luulin olevani tietyssä maassa, mutta kartasta katsottuna olinkin naapurimaassa.

Inviato dal mio SM-S916B utilizzando Tapatalk

Back