Kuvajahtiajelut, Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -perttu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Tässäpä olis...vaimon kans ekaa kertaa ajelulla nutulleen menon jälkeen :jpstyle:

Tässä

20120519001.jpg

Mä kävin tossa pysäkillä puol 6 aikaan mutta puhelimen kuvanuppaus v****ili niin läksin siitä sitten muihin harrastuksiin :crash:
Muoks: siis puoli 6, ei 7...

Vähäsen sit ajeltiin kun kerta oli aloitettu :grin:

Sit löydettiin tää paikka, TeGGekin löytyi mukaan :grin:

20120519002.jpg

Tervetuloa porukkaan iXi :thumbsup:

Muistakaas joku kohtuus näissä kuvissa... Muutamat viimeisimmistä edellyttää melko vahvaa paikallistuntemusta ja homma alkaa näin ulkolahtelaisen silmin muuttua enemmänkin kuurupiiloksi :sad:

Viimeaikaisten kuvien perusteella voisi nämä kuvajahtiajelut nimetä," Lahden kuvajahtiajelut"

Niin, pienet ympyräthän meillä Lahtelaisilla, ei oikein jaksa ajella näitä rasteja sinne Kanta-Hämeen puolelle, joten pyöritään vaan täs kotinurkilla kunnes joku sieltä käy hakemassa rastin sinne Hämeeseen...

Sit me taas täällä ihmetellään että missähän se tommonenkin oikein on... mut semmosta tää jahtailu välillä on...

Vai pitäiskö eriyttää Kanta-Häme ja Päijät-Häme.... saatais kaikki jahdata tutuilla paikoilla :grin:

.... saatais kaikki jahdata tutuilla paikoilla :grin:

Alkuperäinen ajatus oli juurikin päinvastainen eli uuden aiemmin tuntemattoman löytäminen oli se sitten upea mutkapätkä, nähtävyys, kaffepaikka tai parhaimmillaan kaikki yhdessä... mutta kuinka vaan porukka haluaa. En minä ainakaan osaa olla tästä ketjusta kovinkaan mustasukkainen :p

Siis, minä en suinkaan halua että eriytetään näitä kahta, on hienoa välillä ajella tuonne Hämeen puolelle, siellä on hienoja paikkoja etsiä...ja hienoja teitä ajella:cruising:

Tarttis vaan hiukka aktivoitua kaikkien, mut viime vuonnakin aktivoituminen tapahtui vasta kesäkuun puolella.... jos se on tänäkin vuonna sama juttu... sit vasta alkaa kunnolla kiinnostaa kun on kunnolla kesä :grin:

Ja oikeesti, viime vuonna tuli 137 rastia, nyt on jo tullut 63 eli melkein puolet viime vuodesta...vaikkakin melkein kaikki kyl Lahden seudulta mut silti....

Nyt kun vaan saatas piiriä vähäsen suurennettua :jpstyle:

Heh.... No niin, saadaan rasti taas Hämeen puolelle :grin:

Toivotaan vaan ettei oo meille Päijät-Hämäläisille kovin vaikee kun ollaan niin yksinkertaista väkee :grin::grin:

_small.jpg

Viimeiset kolme kilometriä on hiekkatietä ja mulle riittää jos kuvaa asfaltilta tuonne opastavan kyltin. Perillä kylläkin odottaa porkkana eli yhdelle maksetut donitsikaffet :p Tarjous voimassa vain tänään klo 18 saakka, jolloin tupa laitetaan kiinni.

Ja on täällä Googleautokin käynyt pyörähtämässä.

Edit: Meinasi unohtua eli kaffetarjous löytyy kassalta vihosta ja ja tunnussana on "Hämeen kuvajahti"... Tuossa vielä linkki isompaan kuvaan jos ei paikka ota selvitäkseen.

Viimeksi muokattu:
Aikas pitkä on matka...jos nyt juur kohta lähtee niin ehtii juur ja juur kuudex tonne... mielenkiintoinen paikka kyllä... myönnettäköön... miten ihmeessä löysitkin :jpstyle:

Itse tätä eriyttämistä osittain kannatan, osittain en.
Ideanahan olisi, että voisi sitten hakea Kanta-hämeläiset Päijät-hämeestä kuvia ja vice versa, ei tarvitse "luopua" jahtaamisesta sieltä kauempaa olevista rasteista, vaan eriyttämisen myötä siitä tulisi osittain helpompaa.
Saataisiin aktivoitua 2 aluetta paremmin, olisi vähemmän jahtaajia yhdelle alueelle, mutta enemmän kuvia jahdattavaksi, koska saataisiin kanta-hämeen porukka aktivoitua paremmin.
Ymmärrän yskän ettei "Lahden kuvajahtiajeluihin" ole tällähetkellä kauempaa olevat päässeet osallistumaan pitkien välimatkojen yms. vuoksi. ja joillakin varmasti kova halu olisi jahdata, mutta nytkun ei yksikertaisesti pysty ja ehdi lähempänä olevilta.. Eriyttäminen voisi auttaa tähänkin.

En tiedä miten sen sitten jakaisi jos jakaisi ollenkaan, mutta kaikkien yhteishyvää tässä funtsien.
Kokoontumiset sunmuut miittingit voitais järjestää koko entisellä porukalla, niinkuin "ennenkin".

Funtsinta vain, en haluaisi eriyttää, mutta mitä mieltä muut ovat ?! Kertokaa mielipiteitä julki, että saadaan keskustelua ja päätöksiä aikaiseksi.

Äänestys pystyyn :p ?

qq--:polonen:

Viimeksi muokattu:
Varmaan parasta heittää tää puhelin jorpakkoon, kiitos perttu kuitenkin kahvista ja donitsista ;)

Kotona vihdoin...:grin: 20.58

Joup, oltiin paikanpäällä jo puol kuus, tutustuttiin paikalliseen keppihevos näyttelyyn ja koskeen, ja tosiaan juotiin kupit kaffetta ja syötiin suklaa donitsit :jpstyle:

Tässä todiste paikallakäynnistä

Keppihevos näyttelystä 01

Keppihevos näyttelystä 02

Sit kun nähtiin jammu siin juur tuuloksen risteystä ennen, niin arvattiin et huonosti käy kun tuo puhelin ei noita kuvia suostu millään uppaamaan... ja niinhän siinä sit kävikin...

Tulipahan ajeltua tänään sit oikein kunnolla, melkein kolmesataa kilsaa....

sorry pjootor. Tässä olisi uusi.

2012-05-20-245_1.jpg

Liitetiedostot

• 2012-05-20-245_1.jpg
    2012-05-20-245_1.jpg
    50,5 KB · Katselut: 15
Pohtikaa tuota, meillä selkeytti paljon kun eriytettiin Uusimaa kahtia, Itäinen Uusimaa ja Läntinen Uusimaa.

Mun mielestä voitaisiin jakaa Päijät-Häme ja Kanta-Häme omiksi alueiksi, niin saataisiin enemmän jahdattavaa. Teggellä oli hyvät perustelut asiaan. Mulla olisi valmiina kuva Kanta-Hämeen uudeksi rastiksi :thumbup:

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back