Kuvajahtiajelut, Koko Suomi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
katso liitettä 1262

Vihantasalmen silta, Mäntyharjulla.

Kerkesinkö?:blink:

Kerriitty on ... hyvä niin. Mutta, jos olisitte malttanu venata, niin ... tämmöinen kohde ja siirto Lappiin olisi ollut tarjolla, vaan nyt sitten vain näytillä. Klo 09:15 läksin Joutsasta ja 3:n tankkauksen stopeilla ilman sen kummempia syöminkejä - mitä nyt pussista pähkinöitä ja putelista vettä naamariin tankkauspausseilla -> ihan hyvin pärjäsin. 849 kilsaa tuli mittariin. On se mainio matkajuhta ... tuo ... jo ... monia(kin) kokenut ´Perttu´. Perillä Levillä olin klo 19:15. Ja, ... arvatkaas mikä oli eka juttu, minkä tein mökillä? -> -> Saunan kiuas lämpiämään :right:

IMG_5943.JPG

Vielä on jännitystä, että ... missä se ´Tonnijammun´ uusi hakurasti luuraa :)

Juohevia jahtailuita ja terkkuja Leviltä. Täällä vaikuttaa olevan ... säpinää :orgmp2:

... Vielä on jännitystä, että ... missä se ´Tonnijammun´uusi hakurasti luuraa :) ...

Pitkäl liänee ... tekijä ... alkanu taivaltaa :orgmp:, ku uut rastii ei ol viäl ilmaantunu. :p
Jos vaik tän asti ajelee, ni ... paas pistäytyy kyläs ... kyl-mää-kaffeet tarjoon. :D

Testasin vaan ollaanko siellä hereillä...hetkinen...

Oikosulun jälkeen sulakkeet vaihdettu.
Se oli varmaan se raekuuro, kun sotki ajatuskoneen.

Kanta-Häme...vaikka vähän myöhään.
_small.jpg

Lopellahan se juu... http://goo.gl/maps/YA2xM

Viimeksi muokattu:
Kymenlaaksossa ollaan:

_full.jpg

Helpotetaan vähän kun olen vuoteenomana, enkä pääse viemään eteenpäin.
Vinkki!
Eräskin kuvajahtihakija kävi viime su klo 10 hakemassa kuvan aivan 2-3 kilsan päässä tästä sillasta. Hakekaa jo pois!!

_full.jpg

Tämä oli siis Virran silta, Iittikk.

http://goo.gl/maps/d1Nhx

Ylläolevaa rastia helpotettu uudella kuvalla samasta kohteesta ja vinkillä. Nyt pitäisi jo napata! :;):
Olen siis estynyt tällä hetkellä viemään rastia eteenpäin:sad3:

Ja muistutuksena... tämän kuvan hakija ei saa julkaista uutta kuvaa Päijät-Hämeestä eikä Etelä-Karjalasta. 72 tunnin jälkeen Tonnijammulla oikeus siirtää kuvaa.

Back