Kuvajahtiajelut, Pirkanmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Askemux
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Musta on kans ainakin vaan hauskaa, kun rasti on jossain vähän kauempana tai sit semmonen, ettei se ihan heti aukea. Pärräilyhän tässä on se tärkein asia, ei niinkään valokuvaus. Samalla tulee ajeltua paikoissa, joihin ei muuten välttämättä edes eksyisi. Arkena en itse viitsi lähteä ajelemaan kauemmas töiden vuoksi, mutta viikonloppuna normilenkkikin saattaa olla muutama sata kilsaa muutenkin. Kuvan räppäys on siihen vaan pelkkä mukava lisä. Plus ei kai kukaan ota tätä kauhean vakavasti? :blink:

Musta on kans ainakin vaan hauskaa, kun rasti on jossain vähän kauempana tai sit semmonen, ettei se ihan heti aukea. Pärräilyhän tässä on se tärkein asia, ei niinkään valokuvaus. Samalla tulee ajeltua paikoissa, joihin ei muuten välttämättä edes eksyisi. Arkena en itse viitsi lähteä ajelemaan kauemmas töiden vuoksi, mutta viikonloppuna normilenkkikin saattaa olla muutama sata kilsaa muutenkin. Kuvan räppäys on siihen vaan pelkkä mukava lisä. Plus ei kai kukaan ota tätä kauhean vakavasti? :blink:

Mitä, eikö tässä olekaan kyse kilpailusta ja eikö jaossa ole esim. Vuoden jahtaaja - arvonimeä...?!? :p

Must tän kuvajahdin idea on juurikin, että kuvat viedään ympäri Pirkanmaata. Ei sen Laukontorin ympärille.
Näkee ja oppii tuntemaan omaa maakuntaa :)

Tuohan on ihan laukontorin kulmalla jos riittävän kaukaa katsoo ,)
Toiset ajelee iltalenkkeinä tuollaisia rupeamia.

Ei olis paha jos olis Honda liikenteessä, mutta englantilaisella pistää harkitsemaan kerran tai kaks ;)

:) korjataan edelistä kommenttiani, että tarkoitus kuvata ympäri pirkanmaata. Myös laukontorin ympäriltä otetut kuvat on hyviä.
Google maps space :p.
Rupeaako tämä muotoutumaan uudelleen nimeen "Kuvajahtiajelut, Pirkanmaa (mutta ei mielellään Tampereelle)" :grin:

No hyvä, että konsensus tuntuu olevan se, että syrjemmäs Tampereelta saa rasteja viedä. Mulla ainakin on näiden takia ihan kivasti tullu kilometrejä tässä - vissiin sama tänä vuonna kun koko viime kesänä :kääk:

Uskoisin, että tuo viimeisin ei vihjeitä kaipaa (= löytyy vaikka googlella aika helposti). Mutta hakua auttaa esim. kun arvaa että tuo on päivittäistavarakauppa :D

Tuonnekin pääsee kivoja teitä. Voi samalla kattella peuroja, mä en tosin nähny pois tullessa kuin kaksi.

Hakekaa ny joku toi, ettei tää mee vallan keskusteluksi ilman kuvia. :;):

th_12060003.jpg

Tää oli siis entinen kauppa Punkalaitumella.

th_12060008.jpg

Ja tässä seuraavaa..Ei pitäisi olla vaikea tämänkään.

edit:tulipa pienet kuvat,en vaan osaa tehdä kuvien lisäystä oikein.

No niin, nyt yhteydet pelittää taas. Ktalo ajoi meikäläistä takaa tänään ja saikin kiinni matkalla, tiukan loogisen päättelyn tuloksena. Minkäs sillan kupeesta meidät ikuistettiin?

89975a76.jpg

Back