petke New member 27.5.2011 #22 Paikka olis tiedossa, kunhan kelit vaan sallisi matkanteon. Ämpyilin jo puolisen tuntia pihalla kivia potkien, notta jokohan se sade lakkas. Päätin tempasta ajokamat niskaan, ja takas pihalle päästyä satoi taas
Paikka olis tiedossa, kunhan kelit vaan sallisi matkanteon. Ämpyilin jo puolisen tuntia pihalla kivia potkien, notta jokohan se sade lakkas. Päätin tempasta ajokamat niskaan, ja takas pihalle päästyä satoi taas
petke New member 28.5.2011 #23 Paikkahan oli tämä. Nätti mesta, ja näytti jotkut saavan kalaakin sillan kupeesta. Ei ollut alunperin tarkoitus tuosta räpsästä, mutta alko jalkoja vihmomaan niin, että oli tyydyttävä kotimatkalla napsaseen jotain.
Paikkahan oli tämä. Nätti mesta, ja näytti jotkut saavan kalaakin sillan kupeesta. Ei ollut alunperin tarkoitus tuosta räpsästä, mutta alko jalkoja vihmomaan niin, että oli tyydyttävä kotimatkalla napsaseen jotain.
Velmu New member 30.5.2011 #24 Paikka tiedossa mutta kun työt haittaa harrastusta Pitää koittaa keretä ajelemaan alkuviikosta
petke New member 1.6.2011 #27 Toihan olis kuin luotu mulle. Tarkoitus joka tapauksessa ajella illala tuosta sillan yli kalamestoille Loppuis vaan sade.
Toihan olis kuin luotu mulle. Tarkoitus joka tapauksessa ajella illala tuosta sillan yli kalamestoille Loppuis vaan sade.
petke New member 1.6.2011 #28 Noniin, pääs koneelle niin pistetään kuvat näkyville oikeassa koossa. Täällä oli silta ja uimaranta: Ja tässäpä olis seuraava jahti kohde: eli jatketaan silta linjalla. Missä silta, siellä vettä. Missä vettä, siellä maisemaa
Noniin, pääs koneelle niin pistetään kuvat näkyville oikeassa koossa. Täällä oli silta ja uimaranta: Ja tässäpä olis seuraava jahti kohde: eli jatketaan silta linjalla. Missä silta, siellä vettä. Missä vettä, siellä maisemaa
Maku New member 2.6.2011 #29 noniin, tämä silta löytyi Merikaarrosta (silta aika liukas vesisateessa... ). Merikaaron riippusilta
V vilttu New member 3.6.2011 #34 Nyt näyttäis joku olevan ottamassa kuvaa tuossa ulkona ..en kerinny prkl
B Bozze moottorisahailija 3.6.2011 #35 (vilttu @ Kesä. 03 2011 sanoi: Nyt näyttäis joku olevan ottamassa kuvaa tuossa ulkona ..en kerinny prkl Napsauta laajentaaksesi... Mahd. minä * Kuva siis Vaasan lentoasemalta Mutta, nou hätä.. seuraava onkin tuossa
(vilttu @ Kesä. 03 2011 sanoi: Nyt näyttäis joku olevan ottamassa kuvaa tuossa ulkona ..en kerinny prkl Napsauta laajentaaksesi... Mahd. minä * Kuva siis Vaasan lentoasemalta Mutta, nou hätä.. seuraava onkin tuossa
petke New member 3.6.2011 #36 Vanhan vaasan rauniot, niukasti mutta varmasti ennen seuraavaa jahtaajaa * Tässäpä uusi, en tiedä onko hankala mutta kokeillaan. Lisätään myöhemmin kuva toiseenkin suuntaan jos ei meinaa aueta.
Vanhan vaasan rauniot, niukasti mutta varmasti ennen seuraavaa jahtaajaa * Tässäpä uusi, en tiedä onko hankala mutta kokeillaan. Lisätään myöhemmin kuva toiseenkin suuntaan jos ei meinaa aueta.