Kuvapeli 2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja macceS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

macceS

New member
Kuvapelin ideana on nimetä jokin paikka tai asia, jonka kanssa omasta moottoripyörästä pitää ottaa kuva.
Kuva täytyy olla otettu tehtävänannon jälkeen.
Ensimmäinen kuvan kanssa vastannut saa laittaa seuraavan kohteen.

Haasteen vanheneminen:
Jos haasteeseen ei vastata viikossa, se muuttuu kestohaasteeksi, joka merkitään haastelistauksessa punaisella.
Tähän haasteeseen saa vastata milloin tahansa, ensimmäinen vastaaja saa nimensä listaan ja haaste lukkiutuu.

Jos listan viimeisin haaste on vanhentunut, saa kuka tahansa heittää uuden haasteen.
Tällöin on kuitenkin toteutettava vapaavalintainen haaste käytettyjen listalta (uusi kuva).

Kuva ei saa olla muokattu, jotta se täyttäisi haasteen ehdot. Kuvalle sallittuja toimenpiteitä ovat silti rajaaminen ja koon muuttaminen, valoituksen ja värien säädöt, sensuroiminen (naamat, rekisterikilvet...) sekä vastaavat toimenpiteet.

Mielikuvitusta saa käyttää, mutta pyrkikää pitämään haasteet kohtuullisina, ettei tulisi liian mahdottomia.
Aloitustehtävä on moottoripyörä ja valomainos korkealla.

Lista haetuista kohteista: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ywYvHXkgIT0hBbKX-kb2znsov6W2V8JsE7MkaktVbb4/edit#gid=0

Viimeksi muokattu:
Entiseen tapaanhan siis vanhat kohteet nollataan (paitsi tuo aloitustehtävä).

Ja joku joka osaa voisi tehdä tähän sen listan haetuista kohteista?

Tuossa on parikin valomainosta korkealla.

6A72E187-1A8C-4C76-B7DC-5E100BF009780ef79556b95dcbd0.jpg

Haetaan mopotin bussipysäkki..

Seuraavaksi pyöräsi ja autiotalo
551aa058cb5018d93ae4a5b13adb80de.jpg

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

Applen laitteilla toimi, mutta Wintoosa-laitteilla ei toiminut, ei ainakaan eilen.
Nyt äsken toimi Applen laitteella.

Anterolla iskin kasaan. Täytyy illemmalla kokeilla vielä wintoosalla, jos on jotain asetusta jäänyt huomaamatta.

Lista näkyy minun pöytäkoneella (Win7/Open Office) sekä Android-luurilla. Eli on siinä jotain tehty oikein :)

Kuva on aivan annelista mutta kun zuumaa tarpeeksi niin kyllä se kori siellä on.
Jos raati kelpuuttaa kuvan
e9a8c2c4b47b63f6441ea9954b1931b4.jpg

Lähetetty minun SM-A510F laitteesta Tapatalkilla

Seuraavaksi sitten mopotin ja ampumarata (tienviitta radalle riittää, ei tarvi ihan radalle asti ajella:) )

Back