• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kuvapeli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pertt-UP-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
20140421_200714.jpg

Seuraavaks ikävien uutisten myötä mieleen tullut, mopo ja laskuvarjohyppy

Tätähän sää kysyit?

Sitten hakuun moposi ja P-Paikan merkki, jossa lisäkilpi "vieras", "vieraat" tai "vieraspaikka"

Hauska sattuma, vaikka ooteetä onkin. Olen nimittäin asunut tuossa osoitteessa Kariniemenkatu 24 A aika monta vuotta kasarilla.:jpstyle: Yhdet noista ikkunoista oli meidän ikkunoita.

Tuosta työpaikan pihasta.

Seuraava tehtävänanto:
Moposi ja frisbeegolffari

Ot: mä asuin kariniemenkatu 24 b:ssä vuosituhannen alussa, ei ihan mahtunu mun ikkuna kuvaan.

Oisko tossa mopo ja sisävesilaiva?
tmp_IMG_20140628_1843201626963453.jpg

Seuraavana jos löytyisi mopo museosillalla tai ainakin lähellä.
Mieluusti jos olisi vielä tieto mikä silta kyseessä.

Kävin äsken kaatosateessa mallaamassa pyörääni 300 metrin päässä kotoani sijaitsevalle sillalle, mutta kun ei. Trafiikki on aika kovaa ja silta hyvinkin kapea. Eikä ihan vieressä ole mitään sellaista paikkaa mihin saisi edes hetkeksi mopon parkkiin kuvaa varten. Jos huomenna ei sada niin täytyy mennä vielä yrittämään uudestaan... :/

b646e.jpg

Onnistuihan se kun vähän tetsasin. :D Tuon kuvan oikein linkittämisen olen näköjään unohtanut. Toivotaan et näkyy oikein.

Silta on Espoon Kuninkaankartanolla sijaitseva Sågbron silta, rakennettu joskus 1700 luvun lopulla, museosilta vuodesta 1982.
Tässä vielä lisäinfoa sillasta jos jotakuta kiinnostaa. (wikipedia):
http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Espoon_kartanon_S%C3%A5gbron_silta"]http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Espoon_kartanon_S%C3%A5gbron_silta

Jos kyseinen kuva kelpaa, niin seuraavaksi Metrotyömaan kyltti ja moposi.

Liitetiedostot

• 2014-07-02 15.13.17.jpg
    2014-07-02 15.13.17.jpg
    103,9 KB · Katselut: 3
Vartin myöhässä... Kuvapeli on valtakunnallinen, metroa nakerretaan muutaman kilsan säteellä Epsoon nurkilla...

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back