Kuvauta pyöräsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kanslisti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Löytyikö ketjun aloittajalle malleja?

Itse olen omasta pyöristäni jonkin verran kuvia räpsiny, mutta voin tulla pyöräni kanssa kuvattavaksi, jos vielä treeniä kaipaat. Jokin ajokuva vois olla jees..

Pyöriä on tullut itsekin kuvattua, niin "ammatin" puolesta kuin ihan yksittäisinä asiakastöinäkin. Viime syksynä vedettiin yksi kuvaus-sessio about kymmenen pyörän voimin Rovaniemellä komeassa auringonlaskussa ja tarkoitus olisi myös tänä kesänä pitää parit kuvaus-sessiot. Itseasiassa Oulustakin joku lähestyi minua viime syksynä kysellen josko Ouluun olisi mahdollisuus järjestää vastaavanlaisia sessioita. Noh, ehti syksy turhan myöhälle ja loppui ajokelit, niin ei tullut syksyllä kuvailtua enää sitten. Mutta kuvauskeikkaa tulee tehtyä myös Oulun seudulla, joten voisihan sinnekin järjestää sessarit johonkin sopivaan väliin jos minun tyyli kiinnostaa jotakuta ja haluaa kivan taulun seinälle. Tuossa alla jotain minun näytteitä.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.567248043345431.1073741873.362399220496982&type=1

Jos kiinnostusta löytyy vastaaville pikkurahalla järjestetyille kuvaus-sessareille Rovaniemi-Oulu välimaastosta, niin vaikka tuolta facebookin kautta viestiä tulemaan :) Yhtä pyörää nyt ei kannata lähteä kovin kauas asioikseen kuvaamaan, mutta jos puolenkymmentäkin saa nippuun...ja jokainen pyörä on rakas omistajalleen ja ikuistamisen arvoinen ;)

Viimeksi muokattu:
Back