Parikymppiä Louikselta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonko tuli kaikenkaikkiaan maksamaan ?Hotbodiesilta löytyy eteen asialliset katevilkut... Täältä lisää
Mä hommasin tollaset gixuun ja oon ihan tyytyväinen niihin...
Onko sulla mikä pyörä?peitelätkät(Indy Spacer -suojat ISH1
) niitten juureen, mitkä ei ollut sinnepäinkään sopivat vaikka piti olla
Onko joku löytänyt suoraan sopivat palikat katteen ja vilkun väliin? Jos on hyviä vinkkejä niin otetaan vastaan.
Onko sulla mikä pyörä?peitelätkät(Indy Spacer -suojat ISH1
Onko joku löytänyt suoraan sopivat palikat katteen ja vilkun väliin? Jos on hyviä vinkkejä niin otetaan vastaan.
Olen just tilaamassa itse niitä Indy Spaceriä pyöräni on bandit 1200s vm2005.
sais olla mun mielestä vieläkin lyhkäsemmät varret, ainakin niissä mitkä tulee eteenmites ton vilkun varren kanssa? löyty sopivat mutta varren pituus on vain 20mm.. taakse vilkut tulee suoraan kilvestä alkaen siis..![]()
Anteeksi nyt kauhiasti kun en tajunnut pyörän olevan Honda Cbr 600 F -02.Onko sulla mikä pyörä?peitelätkät(Indy Spacer -suojat ISH1
Niin tosiaan. Varmaan ihan hyvä mainita pyöräkin...![]()
Honda Cbr 600 F -02
Aika karmeen näköset ne orkkis vilkut, pitäs saada pienemmät mutta näkyvät tilalle.
taisit ymmärtää pikkasen väärin...Anteeksi nyt kauhiasti kun en tajunnut pyörän olevan Honda Cbr 600 F -02.Onko sulla mikä pyörä?peitelätkät(Indy Spacer -suojat ISH1
Niin tosiaan. Varmaan ihan hyvä mainita pyöräkin...![]()
Honda Cbr 600 F -02
Aika karmeen näköset ne orkkis vilkut, pitäs saada pienemmät mutta näkyvät tilalle.