Kuvia omista pyöristä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
7d2da.jpg

Tämmönen peli mulla. just kevät pesun jäljiltä :)

Voe kun on ehana. Jannu toteuttanut mun salaisen haaveen tehdä RC8:sta fighteri. :wanna:

Ilmottele kun kyllästyt :grin:

OT:na jatkukoon...Mites olet toteuttanut mittariston? Kun alkuperäinen taitaa olla aika monimutkainen kapistus. Liittyykö siihen alkuperäiseen mittaristoon jotain ajonestoa tms. vai voiko sen poistaa suht kivuttomasti?

Alkuperäinen mittaristo on johtoineen siirretty ohjaustangon päälle, rst:stä laserleikattuun pohjaan. Virtalukon siirtäminen niin että tankolukko toimii, oli vaikein operaatio tuolla alueella. Mittariston siirto ei tuottanu tuskaa. En kokeillut toimiiko pyörä ilman mittaristoa, epäilen että ei.

Laite vaikuttaa sellaiselta että kyllästymistä saa odotella :grin:

Muutama kuva "uudesta" menopelistä.

GPR:n ohjausiskari saapui viimeinkin ja sopii mielestäni aika nätisti tähän pyörään.

Viimeksi muokattu:
Tältä se näyttää tänä keväänä:
20130504_151226.jpg

PS. Autoglymin motorcycle cleanerillä pesty iät ja ajat, ei ole kovin harmaaksi mennyt :grin:

Tossa vielä toi oma baby, mites mattamustan vahaus, autoglym vai joku "special" mattavaha :right:
WP_000966%20%28Large%29.jpg
Koodi:

Kawa Z.jpg
Tällä pöristellään tämä kesä :orgmp:

edit. Niin siis Porin suunnilla.. en tiiä miks tää väittää mun vieläki asuvan Helsingissä.. :blink:
Kappas, kiitos vaan vinkistä :)- Ihan aattelin, että riittää kun päivitän osotetietoni tonne omiin juttuihin :grin:

Viimeksi muokattu:
kopioi se linkki sieltä kuvat.fi palvelusta, sit täällä tuosta työkalurivistä "lisää kuva", valitse "internetistä" valikosta, ja POISTA SE RASTI että ei kopioi alkuperäistä kuvaa tai mitä siinä nyt lukikaan.

ja tuossa oma mopo :
_img900.jpg

Meinasin ettei kehtaa näin vanhan kuvaa laittaakaan, mutta olihan siellä ainakin yksi ässä jo kuvissa.
6e3d0.jpg

Back