Luulen, että kuvien liittämisen hankaluus liittyy oman koneen asetuksiin/ohjelmiin/virustorjuntaan tms, jotka eivät vörki yhteen forumsoftan kanssa.
Jostain em. tapaisesta syystä läppärilläni (win 7) on esim. yhtä helvettiä (lähes mahdotonta) kirjoittaa tekstiä foorumille, koska ihmeellisesti väpättävän kursorin perässä ruudulle ilmestyvä teksti ei vastaa näppäinpainalluksia, teksti ilmestyy tajuttomalla viiveellä kirjoituslaatikkoon, eikä siihen tartu kaikki näppäilyt.
esim lause:
"Tämä lause demonstroi virheettömän näppäilyn lopputuotetta Windows 7 läppärillä foorumille kirjoitettuna."
... näyttää jokseenkin seuraavalta läppärilläni kirjoitettuna:
"Tämause deonstri vihetömän äpäilyloputuoteta indow7läppärillä formile kijoitetn."
Tekstiä ei voi myöskään maalata hiirellä, kirjoituslaatikkoon ei voi liittää kopioitua tekstiä, kuten esim. nettilinkkiä - ja muutenkin tekstinkirjoituslaatikko käyttäytyy varsin omituisesti.
Samasta syystä kuvalinkin liittäminen ei onnistu ainakaan minun koneellani: Vaikka kuvan liittämistä varten avautuvaan tekstikenttään voi liittää kuvan nettiosoitteen se ei siirry tekstilaatikkoon, eikä siten myöskään itse viestiin.
Kun vaan älyäisi että mikä läppärissäni tuottaa tämän vaikeuden... Tietoturvaohjelmisto, Windowsin asetukset, explorerin asetukset vai mikä... Kun en ole näiden peltiaivojen expertti - aika kaukana siitä - on minun ihan turha alkaa arvaamaan ja kokeilemaan itselleni täysin käsittämättömän asetusten termiviidakon keskellä, että missä ruudussa pitää olla ruksi ja missä ei.
Siispä kirjoittelen tänne iPadilla, jonka käyttäminen on sekin varsin ärsyttävää mm. virtuaalinäppiksestä johtuen.