Koitas huvikseen mitata ilman lämpötila putsariboksissa silloin kun pyörä liikkuu yli 20km/h. Ei se moottori tuota boksin ilmaa ehdi lämmittää kuin paikallaan seisoessa -> MiracleMod-miehen folioidea on täysin huuhaata.
Voihan nuo laatikot jossain ääriolosuhteissa auttaa. Esim, kun jonotetaan Alabamassa kiihdytyssuoralle pääsyä ja alla oleva asfaltti on 75 astetta celsiusta ja ilma on 40 astetta celsiusta varjossa. Silloin ei ilma paljon virtaa ilmanputsarissa. Folion ansiosta ilmanputsarin sisälämpötila on 5 astetta celsiusta alempi kuin vakiokotelolla.
Aikuisten oikeessa elämässä noista laatikoista ei ole mitään hyötyä.
Jos ameriikan poika on tätä mieltä, niin pakkohan siihen on uskoa.
“The power feels a lot more smooth. I felt the power right away. The bike ran a 9.18 before the airbox, now it runs an 8.95.
Now that’s pure horsepower!” Joe, ‘07 GSX-R 1000, North Carolina
“Man, this bike has a lot more power. This was the best money I ever spent.” Dave, ‘06 Hayabusa, Illinois
Tarkemmin ajatellen on niistä muuten yksi hyöty. Wannabe-motoristit kuuntelee pää vinossa baaritiskillä, kun niille kertoo, että ostin 310 dollarin ilmanputsarikotelon. Arvatkaa mikä respekti sen jälkeen...