G
Guest
Guest
kertokaa dr hemmot paras tapa herättää poljettava 350 henkiin,lämpösenä lähtee laakista ,mutta kylmänä saa potkia urakalla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No enpä ole tollaisesta ennen kuullut, mutta mikäs siinä jos toimii. Tosiaan kaasua ei saa olla auki yhtään käynnistettäessä. Jos vaihdettu kiihdytyspumpullinen kaasari niin silloin voi pumpata kaasulla muutaman kerran ennen käynnistysyrityksiä mutta käynnistettäessä aina kaasu kiinni.Oma kokemus:
(Kun kaasarin säädöt on kohdallaan)
Käytä puolipuristinta normaalisti että saat polkaisu kohdan
sitten speciaali: 1-3 polkaisua täydellä ryypyllä. Jos säädöt
hyvät niin yksi riittää. Sen jälkeen tarkkana. taas uusi potku (hae kohta puolipuristimella)
ja nyt ryyppy pidetään kädellä puoliasennossa ja ei sitten
käsikaasua... konetta siis "kaasutetaan" sillä ryypyllä![]()
Näin on aina lähtenyt heti ja aina käyntiin oma vekotin.
Kuulostaa ja on vähän hassulta mutta omalla kohdalla toimii.
Ei kannata rumputtaa konetta kaasu+ryyppy päällä, se vaan kastelee tulpan. Sen kiksin liike on tosiaan lyhyt.
En osaa sanoa miksi laittavat ap-kaasareita, luulis että tehtaalle tulee samanhintaiseksi laitetaan sitten kumpi hyvänsä.Olisko kellään tietoa, että mitä niin hyvää siinä ap kaasuttimessa on että se monissa vehkeissä on? Kuitenkin kun
sillä on NE omat erikoisominaisuudet.( hidas kaasu yms...)
Se on selvä että sillä mekaanisella kiihdytyspumppu kaasuttimella tulee enemmän potkua.
Se mikä kävis dr350 maksais Nakkilan luottelon mukaan
224 e+ kaasukahva+putsari(? jos vakio ei käy).
Toisessa osastossa olis 35mm tmx-type litteäluisti kaasutin hinta sitten 135 e![]()
Ja vielä siitä jos vakio kaasarilla meinaa jatkuvasti sammua
esim liikennevaloihinniin kannattaa iskeä![]()
tyhjäkäyntiä ronskisti isommalle, halvin keino pitää kone elossa.
Sitä ei hermot kestä kovin montaa kertaa kun kone sanoo että mjooooo ja olet jonon ekana....
Mää mikään viritysvelho ole mutta yleensä laitetaan Mikunin 33 millisiä tmr:iä (meniköhän noi kirjaimet oikein). Jos viritysaste nousee kovasti niin sitten sen voi porata 35 -milliseksi. Myös 36 millisiä tmriä on käytetty. Eli 33 - 36 milliä. Mikuni lienee varmin valinta kun siihen löytyy eniten tietotaitoa maailmalta mutta kai siihen muutkin menee suutin ja seosruuvirumballa.jees..
Muuten Popeye, jos siihen laittas uuden ihan tavallisen kaasuttimen, niin minkä kokoinen olis hyvä? Nyt en tarviis yhtään enää virittää, vaan korvata se orggis paremmilla ominaisuuksilla
Ja sitäkin ideaa olen hautonut että pitäs käydä vakio ilmanputsari.. ehkä joku sovite holkki jos tarvii.
Uuden kurkun teko ei tuota ongelmia.
Tämä toimii ainakin meiän enskassaOma kokemus:
(Kun kaasarin säädöt on kohdallaan)
Käytä puolipuristinta normaalisti että saat polkaisu kohdan
sitten speciaali: 1-3 polkaisua täydellä ryypyllä. Jos säädöt
hyvät niin yksi riittää. Sen jälkeen tarkkana. taas uusi potku (hae kohta puolipuristimella)
ja nyt ryyppy pidetään kädellä puoliasennossa ja ei sitten
käsikaasua... konetta siis "kaasutetaan" sillä ryypyllä![]()
Näin on aina lähtenyt heti ja aina käyntiin oma vekotin.
Kuulostaa ja on vähän hassulta mutta omalla kohdalla toimii.
Ei kannata rumputtaa konetta kaasu+ryyppy päällä, se vaan kastelee tulpan. Sen kiksin liike on tosiaan lyhyt.
Heips. ON akku vakiona "S"-mallissatyhmä kysymys taas,-92 dr 350s saksasta tuotu,onko akku alkuperäis varustus,kuitenkin potkukäynnistys? liekkö johtosarja vaihdettu,kun tolle akullekkaan ole liiemmin tilaa.jos kuitenkin kuuluu mitä ampperi kokoa ja auttaako käynnistämiseen ja ylipäätään onko turhakapistus,revinkö turhat akkukenkä piuhat pois.
DR-Z400S-sivuilta poimittua:En osaa sanoa miksi laittavat ap-kaasareita, luulis että tehtaalle tulee samanhintaiseksi laitetaan sitten kumpi hyvänsä.
Kyllä nuo saaste direktiivit on hanurista : Pyörät pitää laittaa laihalle tehtaalla että saa tiellä ajaa. Ja moottorihan tykkää hyvää.The DRZ400S comes with a Mikuni BSR36 constant velocity carburetor. It comes with this carb for one reason and one reason only, because it can be tuned lean enough to be Environmental Protection Agency (EPA) standards.