• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kylmät näpit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja oili
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

oili

New member
Vaimo kärsii kylmistä näpeistä ja etsiskelen jotain näppärää tapaa saada lisälämpöä käsille. Kyytiläiselle kävisi toki kunnon rukkaset, mutta eihän hieno nainen nyt semmoisia...
biggrin.gif
Zippomallinen bensa vehje ei jaksanut pitkään lämmittää käsien välissä kun se kyykähti.

Nimim. "Syntymäpäiväpaniikki"  

tounge.gif

On tuossa sen verran ideaa, että olen funtsaillut lämpöelementtien asentamista kauhukahvaan, mutta se on otettu pois laukkutelineen tieltä.

Onhan niitä vastuksilla olevia hanskojakin olemassa... moposta vaan virran ulostulo ja plugi kiinni... sit rupee emäntäkin lämpiämään, siis ainakin sormista
biggrin.gif

Toinen vaihtoehto on, et nostat "marssivauhtia" sen verran, ettei kerkiä näppejä ajattelemaan
wink.gif

Kyytiläiselle kävisi toki kunnon rukkaset, mutta eihän hieno nainen nyt semmoisia...
biggrin.gif
Itse oon aina aatellu et samapa se millaset lapaset takanaistuvalla on ku ei tarvii mitää hallintalaitteitaka käyttää. Oon vissii ollu vääräs
biggrin.gif

Kyllähä noita "hienompiakin" tumppuja löytyy mitkä varmasti lämmittävät
smile_org.gif
Se nyt olis varmaaki yksinkertaisin ratkaisu

Tokihan vaimo voi rukkasia käyttää ja saahan siitä huumoria kun lykkää syntymäpäivänä kunnon karvaiset työrukkaset eteen ja toteaa "Tos on tollaset"
kaboom.gif

Ostat sellaisen replikan vyön josta matkustaja pitää muutenkin kiinni ja liität sen kahvoihin lämppärit.

Retkikaupoista tai muualta niitä kertakäyttösiä lämpötyynyjä jotka lämmittävät monta tuntia, pari euroa per pari tjsp.

Ja joululahjaksi chokoo.

Jo 200 € on varaa laittaa synttäreihin, niin tuossahan se täsmäase on.

Tai sit teet ajohousuihisi sellaiset vetoketjulliset viilekkeet. Vaimo voi sitten somasti avata takaa ketjut ja sujauttaa pikku kätöset lämpöiseen kuskin housujen sisään  
idea3.gif

-hh-

Jovvain..
sport05.gif

Lämmitettävä satula tai "self-made, kun penkki lämpiää niin sinne kankun alle vaan kätöset hautumaan...

Tietysti astetta tyylikkäämpi keino on laittaa myös selkänoja lämpiämään, vaatii sen selkänojan tietysti ensin  
biggrin.gif

BTW: olihan tällä kylmänäppisellä jo se thuliliivi ? Jos EI niin sitten SE ensin ! Katsos kun/jos "keskuslämmitys" toimii niin samalla se ääreisverenkiertokin, eli hyvinkin se kätösten palellus loppuu pelkiltään tuon liivin ansiosta ja samalla voitte jatkaa kautta min kk molemmista päistä !

Yamaha centerillä (KX) hypistelin lämmitettäviä hanskoja. Hintaa n. 100e. Termostaatit ja säädöt oli.

Edit, jaa ne saattoi olla noi aiemmin linkatut Baehrit. Tai sitten halvat kopiot.

Back