Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei käy... Perusteluja seuraavassa kahvipöydässäEiks harppi kelpaa?![]()
YmmärränEi käy... Perusteluja seuraavassa kahvipöydässäEiks harppi kelpaa?![]()
![]()
Todella oudolta kuulostaa noi kommentit, veikkaan kyllä et muistat itse vaan väärin ne kilometrit. Kyllä siellä pojilla on varmasti muutakin tekemistä kun käydä asiakkaitten pyörillä ajamassa. Nehän on siellä sitä paitsi Suzuki miehiä, joten tuskin ovat hondalla ajelleetHyvän kuulosta kommenttia täällä, mutta pakko itse vähän narahtaa..
Imatralta käytin pyörän tuolla takuu/määräaikaishuollossa , pyörä oli kolme viikkoa heillä ja ilmoitin että haen sen tällä viikolla, onko ok? Kävi heille, perjantaina vielä aamusta varmistin että se on iltapäivästä valmis ja haettavissa. No vähän ennen sulkemisaikaa paikalle, niin eipä oltu etupaloja vielä vaihdettu, joten ne sitten piti ottaa mukaan ja vaihtaa viikonloppuna itse.
Minua seisotettiin parikymmentäminuuttia liikkeessä, laskun kirjoituksen välillä oli näemmä hyvää aikaa laittaa toisen pyörän iskareita kasaan.
Lähtiessä tuli vinkki, että bmc:n suotimet eivät Suomen nastaasfalttipölyssä toimi ja ainakin susukin pinnotetut venttiilit tolla yhistelmällä saa pilalle. Paha kämmi itseltä oli unohtaa suotimien öljyäminen... Tästä huomautuksesta plussaa!
Takuu koski vuotavaa venakoppaa ja kommentit siitä oli "Turhaa työtä, vähän vaan likaa oli kerännyt" Vaikka yksi kulma kopasta oli selvästi puskenut tavaraa pihalle. Jäi tuon takia vähän välinpitämätön tunne paikasta. Ei edes alkuun meinannut Hondaa ottaa huollettavaksi ollenkaan.
Kotona vielä huomasin, että avain oli saatu väännettyä solmuun, ei tahtunut tulla pois lukosta millään, piti ruuvipenkissä oikaista.
Seuraava silsältää vahvaa MUTUa, ei kannata tehdä mitään johtopäätöksiä:
Unohdin tarkastaa matkamittarin ennen huoltoa, mutta vahva kuva on siitä että 1500km oli määräaikahuoltoon matkaa...mutta sepä poikkesi n. 400km omasta muistista. Tämä voi olla kyllä oma muistivirhekin, mutta kun avainkin oli solmussa niin ei se ainakaan paranna tilannetta.
Että näin.![]()
Pitää kommentoida... Tähän asti kaikki on ollu ihan ok ja mielelläni sinne vieny pärrän huoltoon, mut jos ei mun huoltokirjaa löydy jostain pikapuoliin, niin pisteet laskee hyvin alas!![]()
Ja Kotarin huolto ois hyvä olla myösKuulostaa oudolta. Itse saanut aina parasta mahdollista palvelua. Tosin jos alkaisi H-D / Buell merkkihuollon, parantaisi vielä vähän siitäkin.![]()