• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kymen MP-Tuning & Service

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja adez
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
033102ass_1_prv.gif
Min en sinne vie yhtikäs mitään. Nimittäin aikas katkeria kokemuksia...Mutta ei taas kerrota tässä, jottei tarvi olla jotain makselemassa.

033102ass_1_prv.gif
Min en sinne vie yhtikäs mitään. Nimittäin aikas katkeria kokemuksia...Mutta ei taas kerrota tässä, jottei tarvi olla jotain makselemassa.
Helvetisti hyötyä näistä kommenteista. "Minulla on huonoja kokemuksia, mutta en kerro millaisia."
Viu viu...Helvetisti hyötyä noistakin komenteista.

Adez, jos haluat tietää niin voin mä tilittää kun nähdään eli kahvipöydässä nääs...

033102ass_1_prv.gif
Helvetisti hyötyä näistä kommenteista. "Minulla on huonoja kokemuksia, mutta en kerro millaisia."
Viu viu...Helvetisti hyötyä noistakin komenteista.
Huomautinpa vain, että niitä kokemuksia voi jakaa muidenkin kesken että tietävät sitten varoa kyseistä paikkaa. Nyt tuosta ei ollut mitään hyötyä kenellekään.

Näinhän tuo on, mutta kun asioilla on yleensä näkemyseroja, niin pahimmillaan niitä ratkotaan oikeudessa asti.. vrt tapaus Tylyttäjä vs CW.
Joten ihan ymmärrettävää, ettei foorumeilla liikaa huudella.
Tosin totuuteen perustuvat asiat voi tuoda esiin, mutta kuten em tyly -casessa, faktat jäivät oikeudelta ottamatta huomioon

Näinhän tuo on, mutta kun asioilla on yleensä näkemyseroja, niin pahimmillaan niitä ratkotaan oikeudessa asti.. vrt tapaus Tylyttäjä vs CW.
Joten ihan ymmärrettävää, ettei foorumeilla liikaa huudella.
Tosin totuuteen perustuvat asiat voi tuoda esiin, mutta kuten em tyly -casessa, faktat jäivät oikeudelta ottamatta huomioon
Totta, mutta voisihan sitä hieman vihjaista, mikä siellä tökkii, esim. asiakaspalvelu, hinnat, huollon huonous tai tämän tyylistä.

Taas voi antaa ruusuja. Menin kyselemään takarenkaan vaihtoa ja onnistuihan se jo samana päivänä. Sain vielä mukaani huoltopukin että sai renkaan irroitettua. Eli ei vieläkään mitään pahaa sanottavaa..

Tälle firmalle voin antaa enemmän kuin tusinan ruusuja, jo yhden kokemuksen jälkeen.. Jäin tien varteen puhjenneen renkaan kanssa tänään. No, hinaus-kuski soitti Torstille ja tämä tuli suoraan mökiltä vaihtamaan mulle uuden renkaan alle, vähän sain alennustakin ja työstä ei ottanut mitään, vaikka näin sunnuntaina joutuikin töihin tulemaan! Joten suuri kiitos sinne Torstille siittä, että olen nyt kotona, enkä jossain motellissa Kouvolassa odottamassa aamua ja uutta rengasta!
bowdown.gif

2 kertaa käyneenä pelkkää positiivista sanottavaa Torstista, kehuin sitä jo muualla niin en ala tässä sen kummemmin mehuttamaan, muuta kuin että voin suositella...luulevat pian että on maksettu mainos...
thumbs-up.gif

Pari vuotta sitten vein busaa määräaikaishuoltoon, eikä homma tuntunut kiinnostavan ollenkaan, En ole sen jälkenn käynyt, enkä käy.
Ilmeisesti keikkaa riittää ilman minuakin...
062802moto_prv.gif

Torsti on muuten takaisin toiminnassa. Mulla oli ihan sattumalta samassa kiinteistössä pyörä talvisäilössä ja tein sille omatoimisesti remonttia, ni Torstilta sai varsin erinomaista teknistä tukea siinä operaatiossa. Just eilen tuli omasta pyörästä etuputkesta öljyt ulos, ni otan putket irti itse ja vien ne Torstille. Talvella pääs vierestä seuraamaan mimmosella tarkkuudella ja ammattiylpeydellä kaiffari ropaa, ni kyllä mulle kasvo luotto toiminnan pätevyyteen. Uus toimipiste on Kouvolassa Rohtokalliolla. Vähän hämyisesti lastauslaiturilla lipan alla se ovi sinne, mutta on siellä kyltti oven päällä.

Pitäisi omaanki pärrään vaihtaa keulaöljyt ja stefat, ja oon miettiny minne kiikutan putket. Pystytkö sanomaan hintatasosta, mitä suunnilleen maksaa tuo sun keulahuolto?

Back