Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Onko foorumin jäsenistössä tai tutuissa taitavia kynäruiskutaiteilijoita.Olisi mielessä Guzzin personoiminen
jollakin sopivalla kuvalla. Ymmärrän myös että siitä voi tulla kustannuksia.
Ei porukassa suoraan,mutta minulla on yhteyksiä (lue: puolet ystävistä taitelijoita) joista yhdelläkahdella lienee vekottimetkin omasta takaa.Nää tyypit on edullisia,saavat aikaan miltei tekemisen ilosta ja opiskelijoina pyytävät aina liian vähän,kun pienikin raha on enemmän kuin opintotuki
*ei ikinä aio opettaa ystävilleen bisnestä*
Niiden taitoja minäkin ajattelin aikanani kovasti hyödyntää.
Se taitaa muuten olla niin,että yksi kyseisistä tutuista asuu jopa samassa talossa kanssani.
Miun pitää kysellä ja kerron sitten aiheesta lisää.Kohta saadaan siitä pojasta ORGin hovimaalari
Pikku vihin olen saanut, mutta en kerro vielä etten joudu perumaan puheitani. Kaverin kuorma-auton oli maalannut ja jälki oli todella hyvä.
Otettava kuvavalinnassa vain huomioon hänen uskonnollinen vakaumuksensa elikkä eroottiset kuvat ei tule kysymykseen.
Mun kamu kertoi totuuden, jotta ei ole maalaillut pariin vuoteen ruiskuilla, eikä suostu testaamaan vieraiden ihmisten pyöriin taitojaan, jos sitten pilaakin ne...Pitäisiköhän mun ostaa siltä ne vehkeet ja reenata
Joskushan se omakin pyörä on maalattava kun sen hankkii aikanaan...
Mulla olis vehkeet, mutta reenattua ei ole tullut muutamaan vuoteen. Nyt on kuitenkin taas tilat kunnossa, niin voisi alkaa taas yrittämään OMAN pyörän maalaamista (muiden kullannuppuja ei uskalla maalata).
No jos en minä reenais ihan taiteen tekoa, niin pari ystävää oppis ainakin nopeasti, kun vaan olisi välineet..Edelleen yritän, ettei jokaisen tarvitsisi mennä kalliisti pyöriä maalattamaan ja toisaalta taas toiset ystävät tienaisivat hieman ylimäärärahaa...
Täällä Lappeenrannassa olis yks kaveri, joka kyllä toteuttas melkeinpä mimmosen kuvan vaan, myös tatskat luonnistuu
Täytyy sanoa että on kyllä luonnonlahjakkuus HD:n rakennuksessa, maalaushommissa ja tatskojen teossa. Tosin taitaa nyt olla aikamoinen sesonki noitten enkeleitten tankkimaalausten kanssa. Jos kiinnostaa niin voin kysyä, josko keväämmällä aikaa olisi
Sellanen firma ku Decorpaint vaikuttaa pohjanmaalla ja ite maalautin aikoina muutama vuosi sitten kaksi crossikypärää siellä ja oli ainakin ammittitaitoinen. On maalannut myös ainakin jossain vaiheessa Aron Samulin ja Marcus Grönholmin kypäriä ym. muiden nopeiden kuskien. Myös kännykänkuoria, moottoripyöriä... kuuluu repertuaariin.
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (MissPinky @ Marras. 17 2002,18:40)</td></tr><tr><td id="QUOTE">*pohtii* GTracer, mitä semmoset laitteet maksaa?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Riippuu minkä tasoisia vehkeitä hakee?
Mulla on Badger 150-7 ruisku, mikä on mielestäni hemmetin hyvä vehje. Joskus vajaa kymmenen vuotta sitten maksoin kyseisestä ruiskusta muistaakseni 750mk, nyt Tietonikkarin hinnastossa sama ruisku näytti olevan 182 euroa.
Kompressori kustantaa jonkun pari sataa eskoa. Jos ei halua kuitenkaan sijoittaa saman tien kompressoriin, niin painetta voi myös ottaa pullosta. Saatavilla on ainakin perinteisen hiuskiinnepullon näköisiä ponnekaasupulloja, joissa on liitin ruiskun paineletkulle. Itse pistin ruiskun joskus kiinni hitsaus-migin suojakaasupulloon, hyvin pelasi tämäkin ratkaisu. Kaikista köyhin ratkaisu taitaa olla paineen ottaminen auton (tai mopon) renkaasta. Tämäkin toimii, mutta painetta on vaikea säätää.