• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kypärämeluvertailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja flamedragon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ostin jokin aika sitten Alpine Motosafe korvatulpat. Mulla on niistä tosin vielä aika vaatimattomasti kokemusta, mutta sen mitä oon ne korvissa ajanut, niin vaikuttavat päteviltä. Näitä siis tuo maahan Finfonic ja Turussa näitä myy Lääkäriasema Pulssi. (Tämäkään ei sit ole mainos...
tounge.gif
) Toisaalta hakiessani tulppia, sanoin pistäväni sanan näistä kiertämään, jos toimivat...
wink.gif

Hintaa tulpilla on 28€ ja pakkaukseen kuuluu itse tulpat, kahdet vaihdettavat melusuodattimet, joista toiset suodattavat melua vähemmän kuin toiset sekä säilytyskotelo. Tulppien materiaali on jotain erikoista silikonia ja tulpat tuntuvatkin ihan mukavilta kypärän sisällä.

Itselläni on X-Lite 801-R. Mielestäni se on erittäin hiljainen kypärä (pyöreä pää ja kasvot). Tässä túlee toki muistaa että kaikilla on eri malliset päät ja posket! Mitä tiiviimpi kypärä = hiljaisempi. Tulevalle kaudelle uusin 801-RRn kun vanhana mallina sen hinnat laskee.

Back