• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kypäräpuhelin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onkos kokemuksia radioista kypäräpuhelimiin? Pitäis olla niin isot nappulat et kyytiläinen niitä sormikkaat kourassa saa HELPOSTI hyväiltyä...automattiviritys tietty vaatimus...kuka prkl siellä alkaa nysväämään mitään manuaaliviritystä...

Onkos kokemuksia radioista kypäräpuhelimiin? Pitäis olla niin isot nappulat et kyytiläinen niitä sormikkaat kourassa saa HELPOSTI hyväiltyä...automattiviritys tietty vaatimus...kuka prkl siellä alkaa nysväämään mitään manuaaliviritystä...
Itse olen koittanut etsiä sellasta taskuunmenevää RDS-radiota - ei tarvitsisi paljoa edes viritellä kun tuo RDS-setti hoitaisi kanavien kuulumisen. Ei vaan oikein tunnu löytyvän.

Vinkkejä ?

Pitäisiköhän minun hommata kypäräpuhelimet, mutta kun ton kuskin asenne on ollut "ei niin kauaa kun laulat kyydissä". Menin joskus paljastamaan että kun on tylsää niin tykkään hoilata uudestaan ja uudestaan vanhoja ja uudempia hittibiisejä.
withstupid.gif
Ja kun lauluäänikin on suoraan
033102ass_1_prv.gif
tounge.gif
niin puhelimen pitäisi olla kait vain yksisuuntainen tai ainakin kytkettävissä sellaiseksi.

Tosin meillä minä olen varmaan se joka enemmän vauhtia huutaa?
biggrin.gif

Täytyy harkita kesätienestien hyötykäyttöä kommunikaatioon laajemmaltikin...

Minä käytän Autocomissa normaalia CD-soitinta, jossa on digitaaliviritin. Omilla kulmilla ajaessa muistipaikat riittää, mutta kauemmas lähdetäessä on vain laitettava radio etsimään seuraavaa kanavaa. RDS siis puuttuu.
CD-soitin ja kännykkä ovat tankkilaukun karttataskussa, josta voin ohjata niitä. Itse Autocom on laukun sisällä ja laukusta tulee ulos kypäräjohtojen lisäksi powerijohto. Ostin lisäksi tupakansytkärilaturin, jossa saa vaihdettua jännitetasoa ja plugia. Niinpä voin ladata sekä kännyä että CD-soitinta ajettaessa.
Koska Autocomin poweri tulee myös akusta, ottaa CD-soitin häriötä, jos ladataan kuuntelun aikana. Tuohonkin on käsittääkseni Autocomilla häiriösuojattu ratkaisu - en vain uskalla edes arvailla sen hintaa.

Edelleen hf-adapteriongelmista kärsiville suosittelen Insmatin tuotteita. Linkki edellä ketjussa.

062802moto_prv.gif

Back