Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen miettinyt aivan samaa... Ostin voimakkuudelliset arskat kolme - neljä vuotta sitten ja maksoivat noin 30 % tavan silmälasien hinnoista. Erikoista.Myös arskat omilla voimakkuuksilla.
Ovat muuten tsiljoona kertaa halvemmat kuin tavalliset kakkulat.Mistä mahtaa johtua?![]()
samaa mieltä. Toimii kakkuloilla ja piilosilmienkin kanssa loistavasti.Kypärän osto oli edessä keväällä ja tuli kokeiltua erilaisia pottia. Paras kaikista avattavista ja umpikypäristä oli minun mielestä S1 suupertti ja sitten ostin. En ole kyllä katunut päivääkään ja se aurinkovisiiri on aivan ehdoton silmälasien kanssa.![]()
Minulle tuli ainakin yllätyksenä, että jotkut turvallisuus hyväksynnän saaneet avattavat kypärät ovatkin sellaisia että hyväksyntä ei koske avattavaa leukaosaaAvattavaa en enää osta. Muutama vuos sitten oli täälläkin juttua kun oli jollain jäänyt kolarissa leukaosa avattavassa kypärässä törmäyskohtaan ja kaveri oli vähän kauempana. Tosin kypärä oli caberg:n J1. Tuon luettuani vaihoin S1:een ja en oli päivääkään katunut.
![]()
Löysimpä vielä tuon jutun:
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....ttomuus