• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kysymys ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Artsi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Artsi

New member
Foorumeissa näkyvät kyseisenä päivänä syntymäpäiviä viettävät jäsenet. Usein, kun klikkaa näistä jonkun käyttäjänimeä, tulee vastaukseksi ilmoitus, ettei kyseistä käyttäjänimeä enää ole rekisterissä.

Jos joku käyttäjänimi poistetaan rekisteristä, niin miksi hänen syntymäpäivätietonsa jää kuitenkin elämään foorumille? Eikö olisi syytä poistaa kaikki tiedot.

Kyseessä lienee vika ohjelmistopohjassa, jota tällä sivustolla käytetään. Jassu tai JP-800 varmaankin osaavat paremmin kertoa syyn.
Kyseiset poistuneet käyttäjät ovat todennäköisesti sellaisia jäseniä, jotka on siivottu passiivisina, eli eivät ole kirjoittaneet kuin yhden viestin ja olleet pitkään kirjoittamatta.

Ja jos oikein muistan, tätä on kysytty joskus aikaisemminkin. Muistaakseni Jassu jo silloin vastasi, että tuon kaivaminen koodista veisi aika tavalla aikaa.

Joo'oh, tuo(kin) on tässä hässäkässä jäänyt taas tonne tutkintapöydälle - selvä bugihan tuo on...

Hyvä että joku mua lahopäätä muistuttaa aina välillä näistä, valitettavasti kiireet on viimeaikoina ollu sitä luokkaa että koodia ei paljoa ole ehditty debuggaamaan.

Nonniin, parin siiderin voimalla hyökkäsin tietokannan kimppuun. Nyt pitäisi olla turhat synttärit siivottu poies näkyvistä
smile_org.gif

Nyt eivät näy enää foorumin etusivulla, mutta kun klikkaa kalenterin auki niin siellä näkyvät edelleen myös ne käyttäjät joiden tunnus on jo poistettu.

Käytetääs tätä wanhaa topickia... Vieläkö jostain löytyy kalenteri, josta näkee synttärisankarit jokaiselle päivälle? Ennen olen sen löytänyt, mutta nyt en muka hoksannut
withstupid.gif
Onko ominaisuus poistettu, vai onko ikä tehnyt mulle tehtävänsä?
blush.gif

Back