Minulle ajautui kynsiin joku käytetty Race-kytkin. Paketti pitää sisällään punaisen STM-painelevyn jossa uusi laakeri, kytkimenrummun, ruosteiset jouset, kupit ja uudet ruuvit.
Pikaisen tutkimuksen perusteella esim. painelevy ei mene heittämällä paikoilleen 999:iin. Rummussa ei ole mitään pehmennyskumeja eli se on täysin kova.
Kukahan tunnistaisi mihin tuo käy ?
Edit/lisäys
Sikäli kuin tutkiskelin ja tulkitsi oikein noita Ducati Performance katalookeja, kyseessä on kevyempi paketti normaaliin kuivan kytkimeen.
Jos paketti kiinnostaa jotakin, voisin luopua siitä sopivasta hinnasta.
Kuvat löytyy täältä.
Tuli nimittäin hankittua hetken mielijohteesta 999:iin MPL-Tuninparts ECO-1 slipperi. Nuo osat ovat siis minulle tarpeettomat.
Pikaisen tutkimuksen perusteella esim. painelevy ei mene heittämällä paikoilleen 999:iin. Rummussa ei ole mitään pehmennyskumeja eli se on täysin kova.
Kukahan tunnistaisi mihin tuo käy ?
Edit/lisäys
Sikäli kuin tutkiskelin ja tulkitsi oikein noita Ducati Performance katalookeja, kyseessä on kevyempi paketti normaaliin kuivan kytkimeen.
Jos paketti kiinnostaa jotakin, voisin luopua siitä sopivasta hinnasta.
Kuvat löytyy täältä.
Tuli nimittäin hankittua hetken mielijohteesta 999:iin MPL-Tuninparts ECO-1 slipperi. Nuo osat ovat siis minulle tarpeettomat.