• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kytkimen tunnistusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IlDuce
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

IlDuce

New member
Minulle ajautui kynsiin joku käytetty Race-kytkin. Paketti pitää sisällään punaisen STM-painelevyn jossa uusi laakeri, kytkimenrummun, ruosteiset jouset, kupit ja uudet ruuvit.
Pikaisen tutkimuksen perusteella esim. painelevy ei mene heittämällä paikoilleen 999:iin. Rummussa ei ole mitään pehmennyskumeja eli se on täysin kova.
Kukahan tunnistaisi mihin tuo käy ?
Edit/lisäys
Sikäli kuin tutkiskelin ja tulkitsi oikein noita Ducati Performance katalookeja, kyseessä on kevyempi paketti normaaliin kuivan kytkimeen.

Jos paketti kiinnostaa jotakin, voisin luopua siitä sopivasta hinnasta.
Kuvat löytyy täältä.
Tuli nimittäin hankittua hetken mielijohteesta 999:iin MPL-Tuninparts ECO-1 slipperi. Nuo osat ovat siis minulle tarpeettomat.

eli tuon pitäisi passata vanhaan -95 monster 900:seen? voisi kiinnostaakin jos hinnasta pääsisi sopuun...

Sen verran tutkiskelin Performance manuaaleja että löysin ehkä vastaavan:

19620121B
> MS4R MY’04, MS4 MY’01/’02
> M900, M900/1000i.e.
Lighter clutch drum for standard dry clutch
Standard item weight 1,021 Kg
Kit weight 0,666 Kg
Lightening 0,355 Kg

Nuo tiedot koskevat siis rumpua.

Täältä löytyy. Huusin Saksan eBaysta kohtuu hinnalla.
Toiminnasta en osaa sano mitään, on vielä hienossa muovisalkussa. Komiaa koneistettua osaa. Kohta apf haukkuu kopiot
confused_orig.gif

Tarkoitus on asentaa uudella 12 hampaisella korilla, jonka hankin muualta. Vanhat levyt pitää mitata, meneekö ne vai pitääkö uusia.

no en hauku

mut ladan saa halvalla ja ferrarin ei

tuo kytkin näyttis olevan joku ehkä DP runko jossa STM painelevy, aika sekalaine viritelmä ? onko jäykkä vai luistava ?
onko kuularamppi vai liukuramppi ilman kuulia ?

Desmosedici:lle
STM suosittelisin 48hampainen start kit + evoluzione ECO 45 rampilla (1200e)

niin kannattaa muistaa että ainoastaan STM kytkimissä on Titaninitriitti pohjalevy joka eliminoi ravistuksen ja antaa pehmeyttä kytkimeen

tuo kytkin näyttis olevan joku ehkä DP runko jossa STM painelevy, aika sekalaine viritelmä ? onko jäykkä vai luistava ?
onko kuularamppi vai liukuramppi ilman kuulia ?
A-P olet varmaan oikeassa. Tuon suuntaisia päätelmiä olen tehnyt itsekin. Jäykkähän tuo on eli hyöty tulee lähinnä painosta, jos jotain hyötyä on.

Tuo minun MPL-slipperi on se halvempi, ei titaaninen malli. Kuudella kuularampilla, 12:lla kuulalla.

^ vaihda kavereita??
033102bebe_1_prv.gif
vitsivitsi.

Jos siitä metelistä haluaa eroon, niin joutuu ajamaan umpinaisella kopalla. Tai ei se meteli kyllä kokonaan lopu. uudet levyt auttaa vähäksi aikaa.

Back