• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kytkin loppuko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Kartaani @ Touko. 22 2002,23:31)</td></tr><tr><td id="QUOTE">No kyllähän siitä vääntöä löytyy, eikä mikään mahdottomuus sinänsä, mutta on se varmaan ollut aika näky kun wingi menee keula taivasta kohden...
smile.gif

Hieno saavutus![/QUOTE]<span id='postcolor'>
Ettei jäisi pelkäks puheeks
wink.gif

http://www.davesgoldwing.com/unknown.html

Siinä kakspäälläkuvassa ei ole kuskinkaan ilme ihan peruslukemilla

biggrin.gif

No, ei pitäisi Goldwingin ainakaan keulia ympäri asti. Putket näyttää raapivan maata aika ikävästi tuossa Performance Biken kuvassa...
biggrin.gif

Nyt menee kyllä asian vierestä..., mutta kysytäämpä silti, onko kukaan tehnyt kytkinremonttia itse? Kuinka vaikea homma on? Mitä uudet levyt n. maksavat siis ei koko pakka?

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Touko. 24 2002,20:24)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Nyt menee kyllä asian vierestä..., mutta kysytäämpä silti, onko kukaan tehnyt kytkinremonttia itse? Kuinka vaikea homma on? Mitä uudet levyt n. maksavat siis ei koko pakka?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
sano vain montako kertaa!
tounge.gif

Niin siinä on kans märkä kytkin? Koneesta vain öljyt pois ja sitten se poski auki, siinä on kait keskiseisontatuki? Se helpottaa kun saa pitää pyörän pystyssä. Joku Haynesin manuaalin verrattavissa oleva opus on muuten korvaamaton mitä tahansa teetkin...muuten käy hyvin helposti niin että saat avata heti uudestaan kun ei kytkin toimikaan aivan niinkuin pitäisi...nimim. "kokemusta on"
wink.gif

Hintaa en uskalla arvailla, piikin kytkin kun taitaa olla vähän eri luokassa.

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Touko. 24 2002,20:24)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Nyt menee kyllä asian vierestä..., mutta kysytäämpä silti, onko kukaan tehnyt kytkinremonttia itse? Kuinka vaikea homma on? Mitä uudet levyt n. maksavat siis ei koko pakka?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Kyllä sen operaation pystyy ihan itse tekemään, ellei peukalo ole ihan keskellä kämmentä. Joku Haynesin tai vastaava opas auttaa hyvin paljon operaatiota (ei tarvi arpoa, että mitenkäs tää osa nyt lähtis irti, ja mihinkäs tää palikka kuuluikaan  
confused.gif
).

Levyjen hinnat on varmaan jossain 100-130 euron välillä.

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE"> Haynesin tai vastaava opas [/QUOTE]<span id='postcolor'>

Mikäs opas tämä tälläinen on? Löytyisiköhän tuosta räjäytyskuvaa jostain netistä?

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Touko. 24 2002,23:16)</td></tr><tr><td id="QUOTE"></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE"> Haynesin tai vastaava opas [/QUOTE]<span id='postcolor'>

Mikäs opas tämä tälläinen on? Löytyisiköhän tuosta räjäytyskuvaa jostain netistä?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
http://www.haynes.co.uk/inc/viewbikemanual.asp?mt=2055
Ja lause jota olen toistellut paljon viime aikoina; kysy alfamerilta
biggrin.gif

siis http://www.alfamer.fi jos ei ollut jo selvä
wink.gif

Kelpaisko Motofiches:in räjäytyskuvat. Site sisältää muuten RUNSAASTI kuvia muistakin fillareista, mutta ei ikävä kyllä yhtään Hondaa
confused.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Kartaani @ Touko. 22 2002,21:14)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Jos wingi keulii niin minä olen herra jeesus....
crazy.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Nyt olen herra Jeesus....
tounge.gif

Oli kyllä sellaisia kuvia että huhhuh!
wow.gif
Komeestihan tuo keulii!

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Kartaani @ Touko. 26 2002,23:26)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Nyt olen herra Jeesus....
tounge.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Taian kutsua sua Veli Tetsariksi täst eteenpäin
biggrin.gif

Jos levyt löytyy tarvikkeena, niin hinta on inhimillinen. En osaa sanoa yhtään kyllä paljonko, mutta olisiko joskus 93-94 ollut Honda VF750F kytkinlevyt jotakin alta viidensadan. Saattoi olla kolmenkinsadan mk tuntumassa, mutta voin tietysti muistaa ihan väärin.

Kasaan juuri vaihtomoottoria Kawaani, ja tällä viikolla pitäisi varmaan kasata mm. kytkin tuosta vanhasta moottorista. Jos on levyt kovin loppu, niin sittenpähän tiedän vähän kertoa hinnoistakin.

Back