• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

kytkinkopasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jake82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jake82

New member
Mitenkäs, ku olis tarkotus hankkia tuollainen avoin kytkinkoppa monsterin S4:seen. Tuolla casolin motossa olisi jotakin kivoja koppia mutta vain näihin sportteihin(916/996/998), eli käykö mitkä kopat tuohon mopooni?Ainakin 916:sen, mutta mitäpä muut? Tai onko muita hyviä linkkejä mistä voisi hankkia alumiinisen kopan?
smile_org.gif

Kaikkien kuivakytkimellisten kopat käy, joissa kytkimen työsylinteri koneen vasemmalla puolella. Esim. tuolta. Helppo tilata ja halpa rahti (7€ / paketti).

Täytynee tuossa ensi kesänä availla tota kytkintä, ja katsella mitä laittaisi kiinni.
wink.gif

Kaverin norsuun tilaan tuolta kytkimen lähiaikoina, mutta taitaa tulla sinulle halvemmaksi tilata omat tavarat suoraan itse.
Paketti tulee tuolta seitsemällä eurolla kotiovelle, mutta jos minä tilaan sen Kotkaan ja lähetän sinulle, niin suomen posti ottaa omansa.

Kaverin norsuun tilaan tuolta kytkimen lähiaikoina, mutta taitaa tulla sinulle halvemmaksi tilata omat tavarat suoraan itse.
Paketti tulee tuolta seitsemällä eurolla kotiovelle, mutta jos minä tilaan sen Kotkaan ja lähetän sinulle, niin suomen posti ottaa omansa.
Joo heleppoa kuin heinänteko ja hyvä valikoima näkyy olevan tavaraa, mutta kerroppa miten tuolta tilataan. Jotkut asiat tuntuvat aluksi vaikeilta, niinkuin mm. tämäkin asia nyt.  
withstupid.gif

Joo heleppoa kuin heinänteko ja hyvä valikoima näkyy olevan tavaraa, mutta kerroppa miten tuolta tilataan. Jotkut asiat tuntuvat aluksi vaikeilta, niinkuin mm. tämäkin asia nyt.  
withstupid.gif
Tuolta olen tilannut puhelimitse, sähköpostilla ja sivujen "verkkokaupan" kautta. Siirtelet vain tuotteita ostoskoriin ja teet kuten sivut neuvovat.

Back