• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

kyykystä pystympi?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TuijaM
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ihan oikeasti, ei se parin sentin korotus mitä bläkkäriin cliparivaihdolla saa, ilman letkunvaihtoja, ilman katteiden sahaamista, ilman hölmömpää ulkonäköä, loppupeleissä paljoa auta :D
 
Koska Ylijumala-RoRo sanoo, menenkin tästä tallille poistamaan omasta pyörästä tangon riserit, kun eivät noin matalina auta mitään. Ei ainakaan yhtään parantanut ajoasentoa tai helpottanut pyörän hallintaa radalla.

Myydään nykyinen ja ostetaan vakio-Bandiitti.
 
Mitäs täällä kinastellaan?? Mut ei siin mit. Täältä saapi bandun mut LSL leveemmäl ja raisereil toteutetun setin ostettuu jos miel tekkeepi!
 
Älkääkä hemmetissä mitään isorosvoa hommatko, siinä ole mitään muuta hyvää kuin ajoasento (jos pystyä haluaa) ja hinta. Muuten se on aivan kaamea tekele:p
 
helpoin ja nopein tapa bläkkärin tangon korotukseen joko 16mm tai 28mm:n paikat tankoihin. tällä hetkellä itsellä jälkimmäiset kiinni.

kaverilla oli vfr:n tangot ja tykkäs niistä.

lsl:n cliparit oli mulla jonkin aikaa mutta kun olin tottunut noihin 28mm:n palikoihin niin ne lähti liikenteeseen uudelle omistajalle, joka ajelee niillä nyt tyytyväisenä kuulemma.

ja taitaa ehkä jawsilta saada halvimmalla ne koropalikat. ainaki jos vertaa blackbird.fi:n hintoihin.

ja itse ennemmin hankin muutaman kympin palikat ja kokeilen ku laitan het pyörää vaihtoon, jos muuten mukava peli... henk. koht. mielipide. jota tuskin kukaan kaipaa... :p
 
Viimeksi muokattu:
Älkääkä hemmetissä mitään isorosvoa hommatko, siinä ole mitään muuta hyvää kuin ajoasento (jos pystyä haluaa) ja hinta. Muuten se on aivan kaamea tekele:p

Kateellisten panettelua


hdnorat-vi.jpg
 
Se jos muuten värkki on hyvä, voi se muuttua paskaksi noilla korokkeilla esim. ittellä oli 1100ZZR ja muuttui kertaheitolla paremmaksi, kun heitti kuikkaa sillä crossitankosysteemillä ja laitto originaaliosaset paikoilleen.

Mutta jos nykyisessä paikat kipeytyy tai on muuten vaan epämukavaa, niin kaikkiin värkkeihin saa jotain tangon korokkeita, jalkatappisarjoja, penkkejä etc. mutta onko kuitenkin järkevämpää käydä testaan jotain muuta vehjettä olisko sellainen parempi.

Kyllähän jotkut tuota hajapuskaakin pitää huonona matkakulkimena, mutta voi sillä sentään vedellä toista tonnia päivässä ja muutaman päivän putkeenkin tarvittaessa ja vieläpä ihan laillisia nopeuksiakin.
 
Heipat, kerrotaan hieman lisää tästä jutusta ja mihin päädyttiin. Keskustelua toki saatte jatkaa siitä huolimatta :jpstyle:

Meillä oli tilanne se, että isännän selkä ei kestänyt ajaa Honda cbr 600F kyykyllä joka meillä on. Kuten joku arvelikin, oma ajokokemukseni on aika vihreä vielä ja honda on mitoiltaan sopivan kokoinen mulle. Olen 164cm ja 55 kiloa, näillä mitoilla ei kovin painavaa pyörää liikutella tai uskallus ei ainakaan riitä. Isäntä on ajanut vuosien mittaan paljonkin.

Isäntä alkoi siis katsella itselleen pyörää, vaihtoehtoina oli Hondan CBF, Suzukin bandit ja Yamahan Fazer, tonnisina versioina. Kaikissa noissa oli pysty ajoasento ja aivan erilainen tanko kuin cebarissa. Kaikki kivoja ajaa, erilaisia keskenään toki, yksilöiden väliset erotkin olivat isoja.

Sitten tuli vastaan hyväkuntoinen, siisti ja kiireen vuoksi edullisesti myytävä blackbird. Kiva kuin mikä, mutta liian kyykky koeajon perusteella. Piti selvitellä asiaa voisiko muuten mainiota pyörää muokata ja mitä se maksaisi. Netistä löytyi vastaava pyörä johon tanko oli vaihdettu ja nostettu, työn tehneen firman nimikin selvisi mutta siellä oli ilmeisesti porukka vaihtunut koska kukaan ei tiennyt asiasta mitään.
Teidän vastauksianne lukiessa päädyimme siihen, että tangon korottaminen saattaa maksaa ennakoitua paljon enemmän ja lopputulos ei ehkä vastaa kropan vaatimuksia. Blackbird ei siis tullut meille, joku muu saa siitä hyvän pyörän. :thumbup:

Miettiminen, ,pohtiminen ja nettimoton lähes taukoamaton kahlaaminen loppui viikonloppuna. Koeajettiin ja ostettiin... no, se isorosvo, Bandit 1250S. Nämä muutamat päivät sen selässä on isäntä ajanut hymyillen kuin hangon keksi. :jippikaijee:
Tämä oli ehdottomasti meille paras ratkaisu.

Kiitos kaikille kommentoineille ja mukavia :orgmp:
 
Ylijumala-RoRo kiittää ja kuittaa :D:respect:

PS. Sitä kaameaa kuskin satulaa sitten kun tekee talven aikana mieli vähän madaltaa ja muutenkin tehdä enemmän perseenmukaista (geeliä) niin tänne kannattaa viedä...:p
 
Ylijumala-RoRo kiittää ja kuittaa :D:respect:

PS. Sitä kaameaa kuskin satulaa sitten kun tekee talven aikana mieli vähän madaltaa ja muutenkin tehdä enemmän perseenmukaista (geeliä) niin tänne kannattaa viedä...:p

...tai sitten vaihtaa sellaiseen, jossa on valmiiksi hyvä satula :;):

Onnea Tuijalle uuden pyörän johdosta. :orgmp:
 
Tässä tapauksessa modaus kannattaa ja vieläpä em. paikassa. Satulasta tulee niin hyvä ettei parempaa lahjaa voi ahterilleen antaa. Ja 164/55 saa edes toisen jalan kokonaan maahan sen jälkeen eikä tarvitse jännittää.
 
Tässä tapauksessa modaus kannattaa ja vieläpä em. paikassa. Satulasta tulee niin hyvä ettei parempaa lahjaa voi ahterilleen antaa. Ja 164/55 saa edes toisen jalan kokonaan maahan sen jälkeen eikä tarvitse jännittää.

Aivan varmasti jossain toisessa vakiopyörässä on parempi satula. Ihan turha käyttää aikaa tommoseen kikkailuun.
 
Mistä niitä pitempiä kaasuvaijereita kannattas alkaa metsästämään jos clip-onit laittas?
 
...tai sitten vaihtaa sellaiseen, jossa on valmiiksi hyvä satula :;):

Onnea Tuijalle uuden pyörän johdosta. :orgmp:

Aivan varmasti jossain toisessa vakiopyörässä on parempi satula. Ihan turha käyttää aikaa tommoseen kikkailuun.

Eikunnyt ei enää vaihdeta kun on alla pyörä josta tykätään ja jolla tykätään ajaa. Kunnes on aika jälleen vaihtaa. Matkaenskaan. Tai kahteen. :grin:
 
Eikunnyt ei enää vaihdeta kun on alla pyörä josta tykätään ja jolla tykätään ajaa. Kunnes on aika jälleen vaihtaa. Matkaenskaan. Tai kahteen. :grin:

Ihme vänkäämistä kun satasen osan takia kannattaa vaihtaa koko pyörä mut sitten kun olet saanut jonkun tuollaisen romun ostamaan, niin pitääkin laittaa vielä monta sataa, että sillä voisi mukavasti ajaa. Eikö tosiaan olisi sitten kannattanut ostaa kerralla kunnon pyörä. Mitä muuten tuo satulan modaaminen geelien kanssa maksaa? Omani tilasin ranskan maalta ja alkuperäinen jäi vielä jäljelle.
 
Ihme vänkäämistä kun satasen osan takia kannattaa vaihtaa koko pyörä mut sitten kun olet saanut jonkun tuollaisen romun ostamaan, niin pitääkin laittaa vielä monta sataa, että sillä voisi mukavasti ajaa. Eikö tosiaan olisi sitten kannattanut ostaa kerralla kunnon pyörä. Mitä muuten tuo satulan modaaminen geelien kanssa maksaa? Omani tilasin ranskan maalta ja alkuperäinen jäi vielä jäljelle.

+1 eikö kantsis sit vaikka ostaa wingi? :ohmy:
 
Back
Ylös