Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, parempi vaihtoehto on kuskille vyö, jossa on matkustajaa varten kahvat.Järjen käyttö sallittu![]()
Itse en ole innostunut esim. vöistä, joilla lapsi sidotaan aikuiseen koska onnettomuudessa lapsi lentäisi kuskin mukana ja saattaisi vaikka olla alla maahan tultaessa.
Aivan kuten tuossa scuuba lakia lainasikin, moottoripyörässä tarvitaan jalkatapit ja tarpeeksi penkkiä. Sillä rekisteriotteeseen merkatulla ei ole mitään tekoa tässä asiassa. Laissa ei puhuta moottoripyörän kohdalla rekisteriotteeseen merkatusta henkilömäärästä. Poliiseja on kyllä ohjeistettu tästä(kin) asiasta, mutta se ei ehkä pysy keskiverto pamputtajan mielessä.Pyöräsi rekisteriotteessa on tieto saako sillä yleensäkään kyysätä.
-Sergei-
Minulla vakio VFR jonka rek.otteessa lukee yksi paikkainen.Pyöräsi rekisteriotteessa on tieto saako sillä yleensäkään kyysätä.
-Sergei-
Et saa. Edellä oli kyseinen lainkohta.Minulla vakio VFR jonka rek.otteessa lukee yksi paikkainen.Pyöräsi rekisteriotteessa on tieto saako sillä yleensäkään kyysätä.
-Sergei-
Penkki ja jalkatapit löytyy.
Vänkärin penkillä oli kuomu katsastuksessa.
Saanko sakot tienpäällä jos/kun kyyditsen?![]()