Läheltä piti...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maxxi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Maxxi

New member
Tulipa tuossa kuopiossa käytyä katsastusasemalla joka on prisman vieressä. Jokainen joka täällä on enemmän ajanut tietää että prisman puolelta tulijat väistää kun katsastusasemalta tullaan. Tänään oli sit todella fiksu täti auton ratissa (veikkaisin päälle nelikymppiseksi). Olin siinä mersun perässä jonottamassa liikennevaloja ja tämä täti oli sit oikealla minun ja mersun väliin survomassa. Kun punaset sit vihreiks vaihtu ni mamma paino tallan pohjaan ja jos ite en ois tajunnu että sieltähän se tulee vaikka kolmio on ni ois pelti taas nätisti rytissy. Töötti pohjaan ja mamma heiluttaa nyrkkiä ja miettii varmaan että vittuuko minä sille hermostun kun hän ei oo mitään väärää tehny. Mut se tästä jutusta vielä tekee ihmeellisen etten itse kerennyt sen naisen perässä ajaessani edes lähellekkään liikennevaloja ku ne muuttu jo punaseks mut tämä mamma posotti sit siitä suorilla punasia päin ku sivulta tuleville jo vihreet palaa. Siinä sit keskellä risteystä pakki päälle ja takas 'omalle kaistalle'. Ihmettelin vaan seuratessa että mitenkä tämmönen on vielä liikenteessä hengissä. Oli ketjukolari nimittäin todella lähellä.

HOH...Voihan piru...
crazy.gif

Ihmettelin vaan seuratessa että mitenkä tämmönen on vielä liikenteessä hengissä. Oli ketjukolari nimittäin todella lähellä.

Voisi ihmetellä miten tuommoinen on yleensäkään liikenteessä. Vaikka kai niitä kultaisella 60-luvulla on kortteja jaeltu bingossa vähän heikommillekin kuskeille  
wink.gif

Kai sitä ko henkilö itse ja lähipiiri viimeistään havahtuu kun tämä saa jotain suurempaa onnettomuutta aikaiseksi. Toivottavasti en itse ole silloin ottavana osapuolena  
smile_org.gif

... ja vaikea sitä kai on itse todeta että omassa ajotyylissä tai taidoissa on parantamisen varaa. Mummo ajeli juuri (normaalilla) pyörällä kevyen kolarin. Orapihlaja-aita kuulemma tuli eteen. Pirullisia nuo aidat kun eivät väistele  
tounge.gif

sanoi:
Jokainen joka täällä on enemmän ajanut tietää että prisman puolelta tulijat väistää kun katsastusasemalta tullaan

Hups.. Oon aina kuvitellut että toisinpäin
withstupid.gif

Ja vielä paljasjalakanen
confused_orig.gif
...

No onneks ei sattunna mittään
sport05.gif

Prisman ympärille onkin saatu oikein kunnon ansapaikat.
Varsinkin Teknian väliaikainen liikenneympyrä näkyy ylittävän monen paikallisen käsityskyvyn. Emäntä tuumaili, että olisi jo 3 kertaa tullut yliajetuksi, jos pitäisi omasta ympyrässä etuajo-oikeudestaan kiinni.

Prisman ympärille onkin saatu oikein kunnon ansapaikat.
Varsinkin Teknian väliaikainen liikenneympyrä näkyy ylittävän monen paikallisen käsityskyvyn. Emäntä tuumaili, että olisi jo 3 kertaa tullut yliajetuksi, jos pitäisi omasta ympyrässä etuajo-oikeudestaan kiinni.
Tuosta on kyllä puhetta ollu tuosta liikenneympyrästä. Kukaan ei taida tietää että ympyrässä olevaa väistetään. Vilkkua ei näytetä ja ne jotka näyttää näyttää sen väärin yms. Todella riski paikka, pitää vaan toivoo ettei tule kuopioon koskaan pysyvää liikenneympyrää
tounge.gif

Back