• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Läheltäpiti!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viltsu81
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos olet tietoinen vastaohjauksesta niin kerro nyt ihmeessä meille muilllekkin miten helvetissä keula voidaan kasata siten että tankoa käännettäessä rengas kääntyy väärään suuntaan..
En tunne pyörien tekniikkaa kovin hyvin, eli en tiedä miten tuo onnistui, mutta ei siitä itse kasaamalla ainakaan huonompi voi enää tulla, heheh.

Mitäs tää vastaohjaus on? Tuon vian huomattuani en uskaltanut enää tankoa käyttää ohjaamiseen vaan ajoin pyöräni kotiin kallistelemalla.

^ Sarkasmi on taitolaji... Myös sen ymmärtäminen.  
wink.gif
Puhumattakaan edellisten viestien lukemisesta
tounge.gif

Ajat suoraan ja käännät tangon vaikka vasemmalle,ei tarvii paljon käännellä,samalla kun sen teet niin huomaat et pyörä kallistuu oikealle ja menee kallistuksen kumaan,tehokas ja nopeampi tapa saada pyörä ohjattu jos kiire tulee
cool.gif

Saattaa olla et joku oli jo selventänyt tän helpon jutun mitä mä luulin et jokaises auotokuluskin opetetaan,tai ESSON kuppilas huhuillaan.

Mut en jaksanut lukee kaikkea niin .....

Voiko todellakin olla niin et porukkaa ajaa tietämättä edes perusjuttuja?
confused_orig.gif

Ajat suoraan ja [blaa blaa blaa...]

Saattaa olla et joku oli jo selventänyt tän helpon jutun mitä mä luulin et jokaises auotokuluskin opetetaan,tai ESSON kuppilas huhuillaan.

confused_orig.gif
Mun iskä opetti mut ajamaan autolla ja sain A:n lahjana. Niillä opeilla mennään. Olisi varmaan kannattanut olla äidinkielen tunneilla opiskelemisen sijaan oikeessa auotokuluskinissa.

confused_orig.gif
Mun iskä opetti mut ajamaan autolla ja sain A:n lahjana. Niillä opeilla mennään. Olisi varmaan kannattanut olla äidinkielen tunneilla opiskelemisen sijaan oikeessa auotokuluskinissa.
Paksut sormet syndrooma,ja sitäpaitsi tä ei ole mun äidinkieleni  
tounge.gif

Eikä autokouilisuis ilmeiseti muutenkaan mitään oppii,mitä olen tän foorumin kautta ymmärtänyt niin .....
biggrin.gif

confused_orig.gif
Paksut sormet syndrooma,ja sitäpaitsi tä ei ole mun äidinkieleni  
tounge.gif

Eikä autokouilisuis ilmeiseti muutenkaan mitään oppii,mitä olen tän foorumin kautta ymmärtänyt niin .....
biggrin.gif
varsinkaan ei kannata lukea edes muutamaa aiempaa viestiä

biggrin.gif

tuli muuten tuosta vastaheitosta mieleeni, notta ajelin kameran kanssa yhden illan pitkä tikku teipatunna virta-avaimeen. maantienopeuksissa ei enään erottanut nauhalta kääntöä vaikka kuinka koitti väistellä routapatteja.

Back