Lainaatko ajovarusteitasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rolcen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lainaatko ajuvarusteitasi? -

• Kaikki on yhteistä-kunhan palautetaan puhtaana.

Ääniä: 0 0,0%
  • Takkia +kypärää.

• Kypärää.

• Korkeintaan hanskoja.

• En lainaile.

• Ääniä yhteensä
    0

rolcen

New member
Tällänen varmaan puuttuu äänestyksistä?
Eli lainaatko ajuvarusteitasi muille?
Itse lainaan hanskoja/takkia/kypärää kyyditettävälle jos ei ole varusteita mukana kahdelle, muista varusteista en luovu.
Vaikka itsellä ei käyttöä olisikaan.

-Jätin housut,kengät,rannetuet,huput pois listasta,koska kuvittelen että ihminen joka lainaa housujaan muille lainaa myös muitakin varusteitaan...

En lainaile. Kerran lainasin uutta nahkatakkia, kaveri rypäsi ja joutui takin ostamaan. Kyllä harmitti myydä kun ei saanut tarjouksesta enään uutta!
Mutta tänään  
033102beer_1_prv.gif

takkia ja lapasia voisin lainata,mutta en kypärää.tuntuis varmaan vähä samalta ku lainais kaverille omia alushousuja.

Hanskoja voisin lainata, mutta kypärää en. Onneksi se on niin pieni, ettei noita kyselijöitäkään ilmene.
biggrin.gif

Hanskat kyllä mutta kypärää en, tosin ei ole kukaan vielä kysynytkään.

Todellakin aivan sama asia,kuin alusasujen lainaaminen, tai vaimon... jaa... no kai sitä vois ainakin vuokrata jos hinnoista sovitaan
biggrin.gif
ei vaan, kyllä noi ajovehkeet on ainakin mulla aivan henkilökohtaista tavaraa eikä niitä muut käytä.
062802moto_prv.gif

eek.gif
aihe johon täytyi vastata että kyllä ajovarusteet ovat itselläni henkilökohtaisia varusteita eli kuuluvat vain omaan käyttöön..periaatteena,tietysti JOS... sattuisin pyörälläni koeajon..lupaamaan,niin ehkä kypärän
nixweiss.gif
lainaisin
omg.gif

En lainaa enkä vuokraa... Vittu ostakoot omansa... ku kerran velipoika lippas mopon nurin niin siitä alko mun pelote
tounge.gif
7000 ekee ku antaa vakuudeks niin saa koittaa sama miten kävi
062802moto_prv.gif

Aijaa niin siis ajokamoist oli kyse... No joo jos joku haluu mun hikiset vermeet niin saa ottaa... ööö sanotaanko et 150 eskoo/per päivä ja vittu joo otetaan sille
033102beer_1_prv.gif

Pikkasen nihkeästi;
sadepuku oli edellisellä lainalla muutaman vuoden ja toiset sadehanskat taitaa olla sillä tiellä vieläkin.

Kypärää nyt ei tohdi antaa kenenkään toisen edes pitää hyppysissä ilman että itse näkee koko ajan; lapsille ja eukolle on muutama potta mutta ulkopuolisille hiukka nihkeämmin 
confused_orig.gif

Juu, en omassa käytössä olevia varusteita helpolla lähde lainaamaan. Kypärää en ollenkaan. Mutta varastossa onneksi on kyytiläiselle vanhoja romuja lainaksi, jos vaan kehtaa päällensä pukea
blush.gif

Kypärää en, mullehan se on muotoutunu. muita kyllä.
Löytyy kyllä sitten kakkoskypärä lainattavaksikin jos o tarvis.

Jos joku kaveri tarvii lainaan,niin miksi en lainaisi?Eli lainaan tarvittaessa,mutta en ihan kenelle tahansa kuitenkaan.

Niin, miksi hitossa ei lainaisi? Lainaan mä kavereille rahaa, työkaluja, mitä nyt kukin sattuu tarvitsemaan?

Tietenkin. Ja kun normaalit kaverit on nyt sellaisia, että jos jotain rikot, niin se on itsestään selvyys että korvaat.

en lainaa,omat ajokamat on vain omaan käyttöön! emännän kanssa lainailemme satunnaisesti toistemme ajotakkeja(ovat saman kokoiset ja malliset ainoastaan eri väriset),muuten ei. muille kyytiläisille olen vanhaa ei enää minun käytössä olevaa kypärää pakko tilanteessa lainannut ja nyt se potta onkin vaan siihen tarkoitukseen olemassa. ajokamat on jotenkin henkilökohtaiset, eikai kukaan lainaa muille alushousujaan?
crazy.gif
biggrin.gif
lookaround_orig.gif

Kaikkia varusteita voin lainaa. En koe että kypäräni olisi verrattavissa alushousuihini. En piä mulkkuani kypärässä jne. Voisin mä kalsareitakin lainailla tutuille jos olisi oikein pakko tilanne.

jos pitäisin vaan moloani kypärässä,enkä omaa päätäni,niin asia voisi olla eri.ehkä ei..en yhtäkkiä tiedä vastenmielisempää ajatusta kuin,että joku olisi lainannut kypärääni kuumana kesäpäivänä ja palauttaisi sen mulle hikeä nokkuvana.toteaisi vaan:on tuo perkele kuumaa homma 3kympin heltees oikeen vääntää.
crazy.gif
vaimo on toki antanut mulle lempinimen "hygis" mutta silti,hyi vittu!

Back