• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Lainaatko ajovarusteitasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rolcen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lainaatko ajuvarusteitasi? -

• Kaikki on yhteistä-kunhan palautetaan puhtaana.

Ääniä: 0 0,0%
  • Takkia +kypärää.

• Kypärää.

• Korkeintaan hanskoja.

• En lainaile.

• Ääniä yhteensä
    0
en lainaa.Varusteita saa kaupasta ja kyl ne on vähän niinkun henkilökohtaisia
lookaround_orig.gif

Käytössä olevia varusteita en lainaa. Vanhoja kuten kakkos kypärää ja tiksteks kamoja voin kyllä lainata..

Miksen lainaisi jos vaan kamppeet mahtuu!!??
Onhan se ny kaikkien etu että myös kyyditettävällä, jossei ole omia, on kunnolliset varusteet jos vaikka sattuu lipat!!!
smile_org.gif

Varatakkia on kyytiläiselle tullut lainattua, mutta potta on kyllä omaan käyttöön.

Kamojen lainaus on vähän kyseenalaista.. Jos itse saat kamat ruvelle, ni on vain itsensä syyttäminen.. ja ei niistä kukaan muu pidä niin hyvää huolta kuin sinä itse !!
Kypärä ja saappaat on muotoutuneet SINUN mukaiseksi

Eli vastasin lainaan ehdottomasti hehhe

Kaverille voi hädäs lainata kypärää ja vanhat goret on vähä niinku lainassa toisella.

Tutuille kyllä voi lainata..eikai ne siitä miksikään mene.
En kyllä kovinkaan pitkäksi aikaa viittis lainata

eipä ii tullu kukaan kyselemään lainaa,enkä taitais kyl lainata ku hanskoja korkrintaan(tuskin niitäkään)

En lainaa, enkä kaksivärisiä kalsareitani. Sinkkuna toki olen hommannut mahdollisia naispuolisia takapenkkiläisiä varten varuste-setin joka ei tosin ihan xxl-ladyille passaa.
blush.gif

Jokainen hommatkoot omat kamppeensa itse, tosin olen kokoa SL eli Small&Large pituus ensin mainittuna jotenka ei niitä lainailijoita kovin paljon ole.

Back