Lainaisitko mopoasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arnold
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lainaisitko mopoasi - kaverille?

• 1. Lainaan, jos pyydetään.

Ääniä: 103 38,4%
  • 2. En ikinä, ostakoon itselleen oman.

Ääniä: 77 28,7%
  • 3. Vain äärimmäisessä hädässä (mikä voi olla moinen??).

Ääniä: 88 32,8%

• Ääniä yhteensä
    268
Mikä ettei, vaikka ei kalu lainassa parane. Kysyjiä on ollut vähempi. Liekö satula väärällä korkeudella.

Äärimmäisessä hädässä kyllä. Äärimmäinen hätä -> mulla on jäsenet poikki ja pitää päästä edes mopon kyytiin (kaveri ajamaan)
tounge.gif

Edit: tietty kaverin kanssa on mopoja vaihdettu muutamaksi hetkeksi koeajon merkeissä. En kuitenkaan laske moista lainaamiseksi, koska ite saa vahtia mitä toinen tekee
wink.gif

Enpä usko että nykyistä pyörääni lainaisin. No sellaselle kaverille EHKÄ kellä omakin pyörä (ja sitä kautta kokemusta) löytyy.

Toki, ja oon lainannutkin.. käyttöesineitähän nämä, kunhan vaan ei itteensä riko jos sattuu kippaamaan.. :thumbup:

Joo kyllä sitä voi lainata ja oon lainannukki. Tyypistä riippuu jonkin verran, että tietää sen hoitavan mahdolliset kuprut asiallisesti.

Kunhan tankkaa täyteen kun palauttaa, on sitä ittekkin lainailtu noita kehonkuljettimia.

Eihän sitä vaimoakaan lainaa. Joten ehdoton ei!

toiset saattaa lainata sitä vaimoa ilman lupaakin.. tosin vaimon itsensä suostumuksella.. :D

jos tietää, että kaveri osaa ajaa ja tuo pyörän takaisin ehjänä, niin silloin ehkä. riippuu tyypistä/tapauksesta.

Onhan noita tullut lainailtua. Itse en tosin ottaisi helpolla toiselta lainaksi.

Toki lainaan ja olen lainannut. Ajamista vartenhan nämä on tarkoitettu.

Tosin, hklön täytyy olla luotettava sekä minun täytyy olla vakuuttunut hänen ajotaidoistaan.
Kolarin sattuessa uusia pyöriä saa kaupasta, sen kun käy ostamassa.....hyviä kavereita taas....

Toki kaverit tärkeämpiä on kuin materiaali! Eli jos vaan hanskassa pysyy ja kortti löytyy, niin mikä ettei? :orgmp:

Oon lainannu sellasille jotka on pyöräilly kauemmin. Parikertaa oon antanu ihan päiväks käyttöön. Nykyään vähän nihkeemmin suhtaudun jos joku pyytää vaikkei mitään ookkaan koskaan sattunu :blink:

Ei ollu sopivaa ruksattavaa. Lainaisin Vaimolle, veljelle, parille serkulle ja muutamalle kaverille. Kaikilla oma prätkä, paitsi veljellä ei enään.

Back