Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja toivon mukaan vielä glykoli-vesiseoksella täytettyjä, jolloin kiehumispiste paineettomanakin on jo noin 107C (50/50%)Jäähdytysjärjestelmät on nykypyörissä paineistettuja, joten ei ne nesteet ihan heti 100C:n jälkeen kiehahda.
Ko. pyörä sammuttaa itsensä jos lämmöt nousee tuohon 126 asteeseen.Pyörästä riippuen lämmöt on normaalit vielä yli +120C luvuissakin. Muistaakseni Bladelle sanoivat että jos nousee yli +126C, niin kannattaa alkaa huolestumaan.
Mitä mallia tää koskee? itellä 98 mallinen blade ja viime kesänä lämmöt karkas yli 110 C ja hätääntymään aloin ku ei oo ennen tehny(tosin oli melko kuuma ja hiasta ajoa + kiihdyttelyä se ajaminen).Ja flekti ei lähteny ees pyörimään. Nyt äsken kesän jäljiltä rupesin pyörää purkamaan että vaihdan/tarkistan termostaatin niin ylläri oli ettei ollu termostaattia ollenkaan. Selittääkin melko hyvin havainnot siitä että koneen lämmöt lähti heti ajoon lähdettäessä laskemaan ja kuumalla kelillä ne hidastettaessa "pompas" heti yli satkun!!!!Ko. pyörä sammuttaa itsensä jos lämmöt nousee tuohon 126 asteeseen.Pyörästä riippuen lämmöt on normaalit vielä yli +120C luvuissakin. Muistaakseni Bladelle sanoivat että jos nousee yli +126C, niin kannattaa alkaa huolestumaan.