• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Lämpimät hanskat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seeber
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Seeber

New member
Onko olemassa lämpimiä hanskoja, jolla on kahvatuntuma edes jonkinlainen? Eli ajokauden aloitus ja lopetus ajankohtiin. Näpit jäätyy aika herkästi..

Itse käytän keväällä ja syksyllä Scott -merkkisiä, moottorikelkkailuun tarkoitettuja hanskoja. Ne on kyllä moottoripyöräilyyn lämpimät ja kahvatuntumaakin löytyy.

eli summa summarum... jos ei moottoripyörähanskoista löydy mieluisia, niin kannattaa katsastella myös kevyemmän puoleisia moottorikelkkahanskoja.

Mulla myös scottit. Enduroon ja kelkkailuun lähinnä tarkoitetut neopreenit. On tunnokkaat, mukavat ja lämpimät. Tosin ei suojaa asfaltilta kovin hyvin. Pois en enää vaihda paitsi uusiin samanlaisiin
bowdown.gif

Jep, sähköä kahvaan. Sattumoisin minulla myynnissä Saito II säädettävät avaamattomassa paketissa.
lookaround_orig.gif

Lasketteluhanskat joissa on thinsulate eristeet on aika kyvin pitäny nakit sulana -5 pakkasessa. Maksoivat 20 neuroa tarjouksessa. Ei oo tarvinnu kahvanlämmitintä pistää päälle. No eihän noiss oo mitään suojaa jos ottaa lipat mutta se on sitten sen ajan murhe.

Syksyllä ostin IXS Odin hanskat, ei ole olleet kylmät ja ajo tuntuma on hyvä. Hintaa on hanskoilla alle satasen eli ei edes paha.
tounge.gif

Ääni Scott-kelkkahanskoille (nahkaversio) toimii hyvin myös prätkän kanssa.

Kiitoksia vastauksista!

Mistä noita Scottin kelkkahanskoja saa? Kävin eilen paikallisessa MP-liikkeessä, jossa ei ollut kuin kesäkelin hanskoja. Semmoset kun laitan käteen näillä lämpötiloilla, niin nakit jäätyvät ja putovat pois.. Nykyset n.8v vanhat paksut nahkahanskat ovat kuin tönkkösuolatut sillit.

Ixiä taitaa olla Stormilla..

Minä ajelin nuo helmikuun pakkaset tällasilla. *kliks*
Ja hyvin tarkeni. Silloin ihan kovimilla pakksilla laitoin ihan ohkasen puuvillahanskan tohon alle.

Minä ajelin nuo helmikuun pakkaset tällasilla. *kliks*
Ja hyvin tarkeni. Silloin ihan kovimilla pakksilla laitoin ihan ohkasen puuvillahanskan tohon alle.
Mulla tämmöset nahkaversiot. Maksoin sen parikymppiä kun myivät puoleen hintaan tammikuussa mäntsälässä.

-12 astetta oli kylmin päivä kun ajelin jonkun 40km suuntaansa ja silloin kyllä alkoi vähän viluttaa sormen päitä. Nollakelistä ylöspäin hikoaa kädet. Tuntuma muotouduttuaan ihan kohtuullinen -> uskaltaa kyykylläkin hytitellä ja jarrutella..

biggrin.gif
eurobikerista saa sweep neoprene hanskat hintaan 15e .tosi ohuet ja vähän epäillytti.testattu toista viikkoa sitten matkalla vimpeli hanko ja sormet tallella.ei paleltunut
sport05.gif

Lidlin hanskat on yllättävän hyvät..
jos vain koko on sopiva,,itsellleni on,,
(aikaisemmat juppi BOSS racing hanskat on hyvät mutta
ei kestä käuttöä)

Back