• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Lämpimät Hanskat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimba
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kelkkapuolelta voisi löytyä jotakin mutta kahvalämmittimiä nekään ei korvaa.
Ikävä kyllä nekin lienee kaksiosaisia, vasen ja oikea...  
nixweiss.gif

Kannattaa myös kokeilla alushanskoja normihanskojen alla. Ite käytän niitä aina kylmemmillä keleillä.. Ne on sellaset ohuet silkkiset tai puuvillaset hansikkaat, saa urheiluvälinekaupoista ainakin.. Ajotuntuma ei kärsi niin paljon ku käyttää kunnon ajohanskojen alla jos vertaa tommosiin tumppuihin..
biggrin.gif
biggrin.gif

Mä kävin tänään hakemassa Hanx:ilta vähän lämpimämmät hanskat.
Noille taisi jäädä 43.00e tai jotain hintaa. Ajelin sellaisen +100 km lenkin noiden kanssa, eikä tullut näppeihin vilu. Ensivaikutelma on, että kerrankin sai hyvää halvalla. Hanxilla on joku synttäririeha menossa, -20% saa alennusta ihan pyytämättäkin.

Tosin tuntuma tankoon ei ole ollenkaan samanlainen kuin kesähanskoilla.  
nixweiss.gif

mä ostin rukan hanskat bw alennusmyynnist.
na makso 85e ovat lämpöset pehmoset eikä tarvinnu puuvillakäsineitä alle toki mulla on kahvalämppärit.
Olen niihin todella tyytyväinen niin kuin kaikkiin rukan tuotteisiin joita omistan.
tänä vuonna olen törsännyt ajovarusteisiin varmaan 2 tuhatta mutta ei ole myöskään tarvinnut katua niiden laadun takia.

Keski-Suomessa kun olin reissussa niin oli pakko ostaa jotkut paksummat hanskat, koska paluupäivänä oli noin 10 astetta eikä noilla nahkahanskoilla enää pärjännyt.
Ostin jotkut MP-asun hanskat, merkkiä nyt en muista, mutta kyllä ne lämpimät olivat. Ainoo miinus oli että vähän hikosivat 7 tunnin matkan aikana.

Keski-Suomessa kun olin reissussa niin oli pakko ostaa jotkut paksummat hanskat, koska paluupäivänä oli noin 10 astetta eikä noilla nahkahanskoilla enää pärjännyt.
Ostin jotkut MP-asun hanskat, merkkiä nyt en muista, mutta kyllä ne lämpimät olivat. Ainoo miinus oli että vähän hikosivat 7 tunnin matkan aikana.
Tämmöset vai? Itellä aika vilposet ainakin näillä keleillä...sormet jäässä...

Se on tullut tässä vuosien saatossa huomattua, että ns. lämminkään hanska ei ole lämmin jos on liian tiukka käteen.
Eli mielummin reilu kooltaan, kuin knafti. Tänäänkin tuli sellainen 150km ajettua noilla Hanxin tumpuilla. Ihmeen hyvin toimii halpiksiksi. Ei tullut vilu näppilöihin.

1480Taifun_400.jpg

Tuollaiset siis...

Rukkasilla minä en ainakaan osaisi ajaa. Jarruttelen parilla sormella jne.

Ostin tuossa 3 viikkoa sitten Rukan Xtrafit -hanskat. On sitten todella lämpöiset, eikä silti mitkään tumput! Tatsi on sama kuin ratahanskoissa, mutta tuulen/lämmöneristys on silti erittäin hyvä!
Suosittelen!

Rukka Xtrafit

Mulla Rukka Mars

Kun noi näpit palelee niin helposti ja noi on tähän mennessä parhaat "talvi" kintaat.

Sweep X-treme thinsulate ja ohut puuvilla alla. Lämpötila +2 - +6, 450 km, ei näppi jäätynyt.
sport05.gif

p.s. EI TOIMI SATEELLA!!!!

Kannattaa myös kokeilla alushanskoja normihanskojen alla. Ite käytän niitä aina kylmemmillä keleillä.. Ne on sellaset ohuet silkkiset tai puuvillaset hansikkaat, saa urheiluvälinekaupoista ainakin.. Ajotuntuma ei kärsi niin paljon ku käyttää kunnon ajohanskojen alla jos vertaa tommosiin tumppuihin..  
biggrin.gif
biggrin.gif
Ostin viime kesänä Dainesen kylmänkelin hanskat...Sopivathan nuo hyvin käteen, mutta ovat todella kankeat. Syksyllä yritin niitä käyttää ja totutella. Ahistaa ne sen verran et ei kykene.

Aattelin liisata tyttäreltä puuvillahanskat koekäyttöön ja testata alushanska juttua.

Alushanskat toimii. Tiistai-iltana ajelin Turusta pääkaupunkiseudulle Richan camo-hanskat kädessä ja alla oli thermasilk "lämpösormikkaat" Lämpötila oli alimmillaan 7 astetta, mutta ei tarvinnut edes kytkeä kahvalämppäreitä.

Mulla North Icen kelkkahanskat, visiiripyyhkimäkumi peukussa ja on lämpimät, irrallisella vuorella. Ei maksanu paljon, ja pitää täydellisesti vettä

Richa Ice Storm, hyvin tarkenee! Sisähanskojen kanssa ei ole kovin kummoinen tuntuma mutta jos vaintoehtona on jäädyttää näppinsä niin menköön. Vettä pitävät oikein hyvin
Kliks

Back