• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Länsi-Uusimaan ajelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tachometer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitos seurasta, oli hyvä ruosteenpoistolenkki.

Pieni harmillinen välikohtaus viranomaisten kanssa mutta muutoin hyvä päivä.

joo kiitos seurasta vaikka ajoaika jäi lyhyeksi
kun joutu lähtemään kesken reissun

Kiitokset seurasta!
smile_org.gif

Juu kiitokset kaikille jotka jaksoivat paikalle lyhyestä varoitusajasta huolimatta. Tästähän vois jo tehdä perinneajoa ,vaikka loppui lyhyeen kuin kananlento allekirjoiittaneella ,eikun leuka rintaan vai miten se meni. Tulis jo sadetta
biggrin.gif

Joo kiitos ajoseurasta. Itse ajoin vielä Espoossa käytyäni kotiin Karkkilaan muutaman mutkan kautta, eli minulle vähän tutummalla suunnalla (mm. Nummi, Pusula, Nummi-Pusula, Marttila, Koisjärvi).

Yhteensä taisi tulla minulle tänään kilsoja ainakin 350 km...

Toivottavasti saadaan varikolle liputettukin kehiin mahdollisimman pian...

Onhan Raaseporin ja Inkoon puolellakin mukaan tulijoita.  
smile_org.gif

Tällä kertaa jäi huomaamatta tuo lähtö, koska ei tule ihan joka päivä luettua näitä juttuja. Ehkä lähtöajan voisi sopia vaikka viikon etukäteen, jotta mahdollisimman monella olisi mahdollisuus sovittaa se kalenteriin?

Vinkki: Inkoo-Raasepori-Salo-alueelta  löytyy myös mukavia mutkateitä.
062802jumpie_prv.gif

062802moto_prv.gif

Joo kiitos ajoseurasta. Itse ajoin vielä Espoossa käytyäni kotiin Karkkilaan muutaman mutkan kautta, eli minulle vähän tutummalla suunnalla (mm. Nummi, Pusula, Nummi-Pusula, Marttila, Koisjärvi).

Yhteensä taisi tulla minulle tänään kilsoja ainakin 350 km...

Toivottavasti saadaan varikolle liputettukin kehiin mahdollisimman pian...
Eiköhän sitä ole jossain vaiheessa lähtöruudukossa taas. Oli vaan pirun hyvää porukkaa tänään, fiilis oli vähän liian hyvä
tounge.gif

Bombertore: Mie jatkoin veturina siit mihi sie jäit
smile_org.gif
Oli fagervikissa tosi routainen tie.. mutta fiskarssin tie oli hyväs kunnos. Eli ei muuta ku äkkiä takaisin remmiin, niin päästään ajeleen!

Tsemiä kärsijälle, jossain toisessa kohtaa kärsijöitä olisi voinut olla enemmän... mutta kiitos siitä 10 kilsan ajoseurasta, lähdettiin jatkamaan seuraaviin kinkereihin kesken "neuvottelun".

Back