Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1 zx12rjoo kiitos seurasta vaikka ajoaika jäi lyhyeksi
kun joutu lähtemään kesken reissun
Eiköhän sitä ole jossain vaiheessa lähtöruudukossa taas. Oli vaan pirun hyvää porukkaa tänään, fiilis oli vähän liian hyväJoo kiitos ajoseurasta. Itse ajoin vielä Espoossa käytyäni kotiin Karkkilaan muutaman mutkan kautta, eli minulle vähän tutummalla suunnalla (mm. Nummi, Pusula, Nummi-Pusula, Marttila, Koisjärvi).
Yhteensä taisi tulla minulle tänään kilsoja ainakin 350 km...
Toivottavasti saadaan varikolle liputettukin kehiin mahdollisimman pian...
Juu kohta on puoli päivää kärsittyBombertore: Mie jatkoin veturina siit mihi sie jäitOli fagervikissa tosi routainen tie.. mutta fiskarssin tie oli hyväs kunnos. Eli ei muuta ku äkkiä takaisin remmiin, niin päästään ajeleen!![]()
WTF? Nää ajeluthan näyttää lähteneen hyvin käyntiinJuu kohta on puoli päivää kärsittykohtuu kauan sai ajella lappu taskussa, eli 38 vuotta, pakkohan se on joskus laitettava kuivumaan![]()
![]()
Heh heh, varokaa sinivuokkoja,niitä on joka mutkan takana. Eiköhän loppukevät mene ketjuja rasvatessa, siis polkupyörän. JaWTF? Nää ajeluthan näyttää lähteneen hyvin käyntiinJuu kohta on puoli päivää kärsittykohtuu kauan sai ajella lappu taskussa, eli 38 vuotta, pakkohan se on joskus laitettava kuivumaan![]()
![]()
![]()
Montako päivää jäljellä?