seppo02
New member
Tässäkin asiassa lienee kohtuus hyvä raja. Välillä sattuu ja tapahtuu mutta järkeä käyttämällä suodattaa suurimman osan pois.Valitettavasti olen tavannut vanhempia, jotka eivät kiellä lapsiaan... Eikä myöskään koiriaan... Ei ole mukava saada tällaista perhettä kylään, kun pitää itse kieltää sekä vieraita lapsia, että heidän koiriaan. Ja kun kieltää, saa vastaukseksi "tuon kieltäminen on luonnotonta".Elämä on...Ööö - mikä siinä niin vaarallista on?
Olen nähnyt vanhempia, jotka teippaa styroksisuojat taaperoisen päähän, kun ne opettelee kävelemään. Ettei vaan tule pikku päkyyn kolhuja.
Ja kun niiltä aikansa kieltää kaiken kivan ja jännittävän, niistä tulee pikku Breivikejä, jotka päästää luovuutensa valloilleen...
Eli muksut saa potkia kotiteatterivahvistinta ja koira saa kusea pehmoleluille... Jees. Eikä hymiöitä.
T. Kolmen oman ja kahden "kaupanpäälle saadun" lapsen isä ja koiran omistaja.
EDIT: Siis samaa mieltä ylisuojelemisesta, mutta kiellot ensin. Sitten vasta muut konstit.
Itse olen ensi viikolla lähdössä 11v pojan kanssa leville, maanantaina tai tiistaina taas reippaat 900 kilometriä putkeen, päivä lepoa, sitten käynti Yykeänperällä ja takas Leville, päivä lepoa ja reippaat 900 kilometriä kotiin. Lepopäivinäkin voi tulla muutama sata kilometriä jos kelit suosii.
Eli eiköhön se kolmetonnia mene nytkin rikki.