• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

laserkaiverrusta turusta

wannabe-rider

New member
eli niin pieni paja pitäis olla ettei asiakas tarvitse y-tunnusta. pieni olisi tarvekin, alumiini- ja teräskappaleeseen pitäisi parin sanan/pienen kuvan kokoinen työ tehdä. yksi toimija on jo katseltu mutta on vähän kaukana turust päi. eli postikuluihin ei tarttis mennä enemmän kuin itse työhön..

Oletko jo kysynyt tuolta?
Laserkeskus

En ihan tarkkaan tiedä mitä tekevät ja kenelle, mutta jotain laserhommia kuiten.
biggrin.gif

Oletko kysynyt koru- tai kultasepänliikkeestä? En tosin tiedä tehdäänkö näissä kaiverrukset laserilla vai käsin, mutta kannattaa ainakin kysäistä.

niin siis mulla ei ole sitä y-tunnusta kun ei ole yritystä/toiminimeä. ja siksi rahani ei siis kelpaa kaikille.
biggrin.gif

OK, siis noin päin oli tuo juttu. No et kyllä asiakkaana tarvitse Y-tunnusta oikeastaan missään kaupanteossa perustellusti. Jos on joku tukkukauppa tms. vain jälleenmyyjän kautta, niin ehkä sitten voisi kuvitella vaadittavan. Itse myyjälle ei tavaran ostajan Y-tunnuksesta ole mitään lisäarvoa sinänsä.

OK, siis noin päin oli tuo juttu. No et kyllä asiakkaana tarvitse Y-tunnusta oikeastaan missään kaupanteossa perustellusti. Jos on joku tukkukauppa tms. vain jälleenmyyjän kautta, niin ehkä sitten voisi kuvitella vaadittavan. Itse myyjälle ei tavaran ostajan Y-tunnuksesta ole mitään lisäarvoa sinänsä.
näimpä, mutta aika monessa firmassa on todettu että on fiksumpaa jättää koskematta suoraan kuluttajille tuleviin työkohteisiin. Työ ei saa maksaa mitään, työjäljen pitää olla parempaa kuin mihin on mahdollista päästä ja toimitus pitää onnistua välittömästi. Yhtälössä on paljon enemmän menetettävissä kuin mitä siitä on saatavissa. Näin ainakin työnantajallani asia on mietitty.

Kohta joku itkee, ettei raha kelpaa, mutta näin se vaan menee. Muutama keskustelupalstalla perusteetta itkevä voi tehdä paljon hallaa yrityksen maineelle ja harvempi yksityinen on valmis maksamaan muutamaa kymppiä enempää mistään vastaavasta työstä.

Back