Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KIITOS!Mun mielestä tällaisia tapahtumia vaan lisää ja mieluiten ne muksujen äipät ja iskät myös paikan päälle! Mikäs sen parempaa positiivisen asenteen muokkausta motoristeja kohtaan (varsinkin niille lasten vanhemmille).
Kirkonkylästä löytyy oikea paikka!onko kyseinen päiväkoti klaukkalassa vai kirkonkylällä?
Asian vierestä....Sellasta aloin kyselemään, että olisiko kellään innostusta tulla esittelemään pyöräänsä tai jopa ajeluttamaan sillä lapsia Nurmijärvelle yhteen päiväkotiin tässä kesän aikana??? Olen itse tuossa päiväkodissa töissä ja tulisin paikalle tietenkin itsekin pyörällä.Mutta luulenpa että muksut olisivat hurmiossa jos pyöriä olisi useampia...![]()
![]()
Joten, jos kiinnostaa niin jutellaan lisää!![]()
Tulossa ollaan!Vieläkö löytyy lisää lasten ilahduttajia?? 17.8. olisi mahdollisuus kääntää yhden Nurmijärveläisen päiväkodin lapsien naamat muistuttamaan Hangon keksiä, vain tulemalla pyörineen paikalle...
Ottakaahan yhteyttä!
![]()
Johanna
sun priva boksi täynnä...joten pitää laittaa viesti tänne..Vieläkö löytyy lisää lasten ilahduttajia?? 17.8. olisi mahdollisuus kääntää yhden Nurmijärveläisen päiväkodin lapsien naamat muistuttamaan Hangon keksiä, vain tulemalla pyörineen paikalle...
Ottakaahan yhteyttä!
![]()
Johanna
Jeps, niinpä näkyy (TAAS?!)... Mutta hyvä kun ilmottelitte tännesun priva boksi täynnä...