• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Lasten ajelutusta...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Feenikz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tulossa
smile_org.gif
.

062802jumpie_prv.gif
KIIIIITOS kaikille paikalla olleille!!! Muksut oli AIVAN haltioissaan...ja niin tais olla muutama aikuinenkin..
tounge.gif

En ehtinyt varmaan puolillekaan esittäytyä, joten sori...
confused_orig.gif
Mutta olin se pää punasena edestakasin juoksenteleva blondi  
biggrin.gif

Koitan saada kuvia vkolopun aikana nettiin (kun niitä sitten kuitenkin saatiin vaikka kahdesta kamerasta loppu jo patteritkin)!

Mutta tosiaan, KIITOS meidän Helmitarhalaisten puolesta, toivottavasti nähdään joskus vielä vaikka samoissa merkeissä...

Hyvää syksyn alkua kaikille...toivottavasti ette kastunut pahasti  
tounge.gif

Pyöriä oli 10-15 ei tullut laskettua kun muksujen perässä myös ihailin muiden pyöriä . Mieli teki kysyä minunkin saako istua ja saako laittaa käymään  
nixweiss.gif
!!!Suosituin pyörä taisi olla virago  
bowdown.gif
(nätti olikin ) Luulen että potin räjäytti se poika joka istui viragon päällä ja sanoi toiselle wesselille startti nappulaa näyttäen että tuosta kun painaa alkaa rokkaamaan !!!!!!Muutama vetomieskin  
tounge.gif
oli selvästi kaasukahvan kääntämisestä päätellen .Ihan positiivinen tapahuma , lapsia odotin kyllä enemmän .seppo

PS harmi etten kastunut saisi nauttia kuumasta rommista
nixweiss.gif

Kiva oli käydä vesseleitä ilahduttamassa. Meitä tais olla 10-12 motoristia, ei sokerista tehtyä
cool.gif

Sain sadekuurot niskaani mennen tullen mut kelin mukaisissa varusteissa ei kastu
smile_org.gif

Luulen että potin räjäytti se poika joka istui viragon päällä ja sanoi toiselle wesselille startti nappulaa näyttäen että tuosta kun painaa alkaa rokkaamaan !!!!!!
..
biggrin.gif
.. Eikös se lasten suusta totuus lähde sanonnankin mukaan...
biggrin.gif

Varsin hauskoja nuo lapset... Mukavaa kun tykkäsivät...Heillä riittää varmasti sitten juttua joksikin aikaa kotona & päiväkodissa...

Mukavaa oli
smile_org.gif
. Muksut oli ainakin innoissaan ja saivat puhumisen aihetta hetkeksi aikaa. Mua hymyilytti eniten se yksi poika joka ihan tosissaan selitti että kyllä tytötkin voi ajaa mopolla, hän tietää  
smile_org.gif
. Ja uskalsihan ne tytötkin tulla istumaan mopon päälle.
Osuin hyvällä tuurilla kolmeen sadekuuroon reissun aikana, mutta onneksi varusteet oli sen mukaan enkä sulanut vaikka aika makea olenkin  
wink.gif
.

Kastuin niin pahasti että nyt menee ilta lämpösen rommin kanssa. :
Nii, no mä sain päälleni raekuuron mutta onneksi matkaa on vaan 600metriä!  
tounge.gif
Mutta ei se silti pois sulje tuota kuumaa rommia...
wink.gif

Tosiaan sellaset kymmenkunta teitä taisi olla ja kaikki pyörät näytti olevan mieluisia  
smile_org.gif

Meillä nuita muksuja tosiaan on "vain" 35 mutta eiköhän noita ollut ihan tarpeeksi sotkemaan teidän pyörät hiekkaan (ja kuolaan...) !  
biggrin.gif

ja seuraavan kerran minäkin olen paikalla, vaikka olis mikä...
biggrin.gif
ja kameran kanssa, niin saadaan kaikille hyvä mieli vielä kuvan muodossa...

Hyvä että kaikilla oli hauskaa!!

Mä selvisin kotiin kuivana, kun oikein luovin kahden saderintaman välissä
tounge.gif

Elikkäs: Kuvia -> Käyttäjä Johku, ja sieltä albumit (lukee pienellä!): Helmitarha. Ja salasana siihen on niinkin ovela kuin Helmitarha.  
tounge.gif

thumbs-up.gif

on se hauska kun joku tykkää
biggrin.gif

hiukka myöhässä paikalle mutta ehti onneksi joku kotarin päällekin.

joskus sitten voidaan katsoa että jos toisi niitä pieniä mopoja näytille, muutaman kuskin kera
biggrin.gif

Back