Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olin jo reippaaasti yli kolmekymppinen.Minkä ikäisenä olette noin suurinpiirtein kuljettanee muksua ilman mitään lisäistuimia tms turvavarusteita?
jaahas, nyt tarvitaan uusi näppäimistö ja uusi kahviMä olin jo reippaaasti yli kolmekymppinen.Minkä ikäisenä olette noin suurinpiirtein kuljettanee muksua ilman mitään lisäistuimia tms turvavarusteita?
jep ja toinenjaahas, nyt tarvitaan uusi näppäimistö ja uusi kahviMä olin jo reippaaasti yli kolmekymppinen.Minkä ikäisenä olette noin suurinpiirtein kuljettanee muksua ilman mitään lisäistuimia tms turvavarusteita?![]()
Sitä varmaan pitää kysyä poliisisedältä.Toinen probleema voi olla poliisi-sedän mielipide?
saattaisi vaan tuollaisessa nurinmenotilanteessa pidellä ihan vaistomaisesti siitä penkistä aika lujasti kiinni.Ei ainakaan siinä penkissä, mikä mulla oli niin muksua pultata mihinkään kiinni, pienet laidat ja selkänoja siinä oli.
sanoi:Lainaa (prinne @ Heinä. 15 2011,12:43)
Minkä ikäisenä olette noin suurinpiirtein kuljettanee muksua ilman mitään lisäistuimia tms turvavarusteita?
Mä olin jo reippaaasti yli kolmekymppinen.
Ja kolmas...jep ja toinenjaahas, nyt tarvitaan uusi näppäimistö ja uusi kahviMä olin jo reippaaasti yli kolmekymppinen.Minkä ikäisenä olette noin suurinpiirtein kuljettanee muksua ilman mitään lisäistuimia tms turvavarusteita?![]()
![]()