Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku dynojet tyyppinen löytyy siitä BW Espoon takaa. Samassa talossa Allright Outletin kanssa. Oisko ollu Dyno Might. Tuputtaa sulle powercommanderin, ja sillähän sitä sit tehään siihen pyörään mitä haluut. Toinen ihan hyvä idea on vaan ajella jonkunaikaa ja tottua siihen.Missä kannattaisi säädättää KTM Superduke äRRän kaasu "pehmeämmäksi" eli on/offia pienemmälle? Jossain pk-seudun tienoilla mieluiten.
Throttle cam system loiventaa kaasua siinä tulee kolme erilaista loiventajaa . Märälle kelille on hyvä ja poistaa aika lailla hyvin nykimisen . Osa nro U691.0017 power parts. Omassa 990 smr:ssä on käytössä tuo hyvin pelittää.
Ei. Duke ärrrässä on enemmän tehoa joten ei varmaankaan ole samoja karttojakaan.
Niin näemmä onkin, SMR:ssa on 115hp ja äRRässä 125. Vääntö taitaa olla aika sama.
Prätkäpajalla vantaalla??? ja mä kun luulin et ne on Stadis malmin lentokentän vieres!?Itellä on pikakaasu, eli herkempi kuin orggis. Säädätin Prätkäpajalla vantaalla, oli kolmepäivää dynossa pyörä siellä, kun samalla testasivat tuon orggis softan tuunailua.. eli mulla on tuolla vakio boxilla säädetty kohdalleen tuo rompe..
Prätkäpajalla vantaalla??? ja mä kun luulin et ne on Stadis malmin lentokentän vieres!?
Niin näemmä onkin, SMR:ssa on 115hp ja äRRässä 125. Vääntö taitaa olla aika sama.
Täytyykin tilata tuollainen, en viitsisi millään maksaa(maltaita) Power Commanderista ja säädättämisestä. Kaasu on nyt ehkä pahimpia on/offeja, mihin olen törmännyt. Alavääntöä saisi tietty olla enemmän, mutta ei se taas varsinainen ongelma ole![]()
Matti on sen verran landelta, että se on vähän eksyksissä välillä.![]()
Mitä tarkoittaa tuommunen rc8:sin prokressiivinen kaasukahva käytännössä?