• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Lehtimyyjä soitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mika69
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tarjosi tyttö puhelimessa minullekin kyseistä lehteä......sanoin, että en varmasti tilaa....mitä minä kahdella lehdellä teen, kun se jo kerran on tilattu!? Lupasi päivittää tiedot rekisteriin.
biggrin.gif

Hyvä lehti...paljon asiaa.

.. mä oon laittanu puhelinmyyntieston mun luuriin,  loppui se kaupustelu....  
veryangry.gif
Mitä maksoi ja miltä operaattorilta? Rupee vituttamaan kun jokatoinen päivä myydään aku ankkaa tai seuraa ja sitten vielä ne seurantajutut, "kirjaa radiokuuntelusi.." sanoin vaan että joo pistä tulee ja ku se tuli ni suoraa roskiin... Semmosia jaksa täytellä... Jospa ne tajuis lopettaa kun eivät ole saaneet takaisin sitä lappupinkkaa...

Kyl niillä juutua piisaa, kerran koitin jollekkin seuran kaupustelijalle seuraavaa: Sanoin et kerro ihmees lisää lehdest, samalla ite jatkoin omia "juttuja".. nooh aikansa se siin jutteli ja parin min päästä kuuntelin niin aina vaan juttua piisas. Lopulta katoin ku oli lopettanut puhelun niin yli 5 min oli eukko siel lärpätelly ja kaupitellu ilman yhtään mun kommettia väliin.. Nooh tapansa kullakin
tounge.gif
Ja muutes toi Mp-maailma lehden joutuu täs varmaan ihan just tilaan Biken lisäks
033102bebe_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

veryangry.gif
Mitä maksoi ja miltä operaattorilta? Rupee vituttamaan kun jokatoinen päivä myydään aku ankkaa tai seuraa ja sitten vielä ne seurantajutut, "kirjaa radiokuuntelusi.." sanoin vaan että joo pistä tulee ja ku se tuli ni suoraa roskiin... Semmosia jaksa täytellä... Jospa ne tajuis lopettaa kun eivät ole saaneet takaisin sitä lappupinkkaa...
Ei maksa mitään ja ihan sama mikä operaattori on, koska operaattorit ei hoida tätä markkinointiestoa. Otappas yhteyttä Suomen suoramarkkinointillittoon (SSML). He hoitavat markkinointikiellon kyseiseen liittoon kuuluvien lehtitalojen suuntaan. Kaikki suurimmat lehtitalot kuuluvat kyseiseen puulaakiin. Joskus jotkin yksittäiset pikkupuljut ei kuulu siihen. Itellä toiminut tosi hyvin jo monta vuotta. Alkoi rueta vituttamaan joinakin työpäivinä kun alkoi tulla jopa NELJÄ puhelua päivässä!

Ps. Tässä numero: 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 €/min +pvm), johon ilmoitetaan nimi, numero ja osoite.

.. mä oon laittanu puhelinmyyntieston mun luuriin, loppui se kaupustelu....
veryangry.gif
En muista numeroa.... mutta tuo "sulku" ei ole operaattorikohtainen, vaan soitat yhteen ainoaan numeroon, ja sanot, että haluat liittymääsi markkinointi- ja mainontakiellon.
Päivittävät numerosi rekisteriin, joka lähetetään kaikille suoramarkkinoijille, että tietävät mihin ei SAA soitella.
Numeron sain itsekin numerotiedustelusta, kun kuulin kyseisestä mahdollisuudesta kaverilta, joka ei niinikään enää muistanut numeroa, mistä tän kiellon saa voimaan.
"Päivitys" vie hetken aikaa, eli ihan heti ei ole turvassa kaupustelijoilta, mutta sit toimii!
Jos joku onneton vielä erehtyy sulle myyntitarkopituksella soittelemaan, ei kun ilmoitus asiasta samaan numeroon, mistä ko. palvelun tilasit. Uskoisin, että operaattorisi osaa myös sulle tän numeron antaa, ei ole sidonnainen mihinkään operaattoriin!
Jos et löydä, kerro, niin koitan kaivaa paperin esiin, lähettävät näet vahvistuksen sulle kirjeitse kotiin!

UIPS, olinpa hätäinen, taisit jo saada vastauksen ( hemuli)..... no, hyvä niin, kun en enää edes muistanut, mihin pitää soitttaa.... mulla on ollut jo useamman vuoden tuo kielto päällä!
smile_org.gif

Toi esto tuntuu toimivan, aluksi tuli muutaman pölhön soitto mutta puolessa vuodessa loppu kaikki puhelinmyynnit.

MotOrg Ry:n jäsenet saa muuten MP-maailma lehdestä alennuksen.

veryangry.gif
Toinen hyvä konsti kuulemma on kun noi alkaa kauppaan jotakin niin auliisti lupaa tilata kaikki mitä ne kauppaa ja varulta kysyy sitten että eikö enään ole muuta mitä voisi tilata ja sen jälkeen ilmoittaa reilusti että lasku sitten holhoojalle niin tuskin kauppaavat toista kertaa....
biggrin.gif

Puhelinmyynnin esto ollut voimassa muutaman vuoden ja rauhassa oon saanut ola. Muutama myyjä on tosin soittanut ja oon haukkunut ne samantien, kun eivät osaa käyttää rekisterejä. Kieltoa ennen oli tapana laittaa luuri pöydälle ja antaa myyjän puhua itsekseen aikansa. Mitään muuta ammattikuntaa en halveksi yhtä paljon kuin puhelinmyyjiä. :hanuria:

Turhin ammatti? Ehkä?
Ei ollut mukavaa pölynimurimyyjällätytöllä,kun poikkesi meilla viikolla. Emäntä oli jo suihkussa,kun kauppias käpytteli sisälle.(ovikello rikki) Itse olin juuri menossa suihkuun munasillani ja kyselin että kiinnostaiskos kimppa-suihku ja selänpesu? Ei luvannut edes jäädä kahville,kun oli jo yllättäen kova kiirus muualle.
bawling.gif

Sääli,sillä ihan nätti tyttöhän se oli.
inlove.gif
Toivottavasti ei jäänyt pysyviä traumoja...
wink.gif
Olisit nyt pyytänyt edes pikaisen näytteen mahtavasta imukyvystä...
Kyllähän se hoover imee pölyt ja karvat
062802jumpie_prv.gif

Mä sanon aina lehdenmyyjille että nyt soitit sokeelle kaverille.
Sit ne alkaa vielä väittää et ei pidä paikkaansa ,lasket leikkiä.
Kovia ne on yrittää.Toiset puhuu niin nopeeta ettei kerkee mitään muuta kun kuuntelee

Back