Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä maksoi ja miltä operaattorilta? Rupee vituttamaan kun jokatoinen päivä myydään aku ankkaa tai seuraa ja sitten vielä ne seurantajutut, "kirjaa radiokuuntelusi.." sanoin vaan että joo pistä tulee ja ku se tuli ni suoraa roskiin... Semmosia jaksa täytellä... Jospa ne tajuis lopettaa kun eivät ole saaneet takaisin sitä lappupinkkaa..... mä oon laittanu puhelinmyyntieston mun luuriin, loppui se kaupustelu....![]()
Ei maksa mitään ja ihan sama mikä operaattori on, koska operaattorit ei hoida tätä markkinointiestoa. Otappas yhteyttä Suomen suoramarkkinointillittoon (SSML). He hoitavat markkinointikiellon kyseiseen liittoon kuuluvien lehtitalojen suuntaan. Kaikki suurimmat lehtitalot kuuluvat kyseiseen puulaakiin. Joskus jotkin yksittäiset pikkupuljut ei kuulu siihen. Itellä toiminut tosi hyvin jo monta vuotta. Alkoi rueta vituttamaan joinakin työpäivinä kun alkoi tulla jopa NELJÄ puhelua päivässä!Mitä maksoi ja miltä operaattorilta? Rupee vituttamaan kun jokatoinen päivä myydään aku ankkaa tai seuraa ja sitten vielä ne seurantajutut, "kirjaa radiokuuntelusi.." sanoin vaan että joo pistä tulee ja ku se tuli ni suoraa roskiin... Semmosia jaksa täytellä... Jospa ne tajuis lopettaa kun eivät ole saaneet takaisin sitä lappupinkkaa..... mä oon laittanu puhelinmyyntieston mun luuriin, loppui se kaupustelu....![]()
En muista numeroa.... mutta tuo "sulku" ei ole operaattorikohtainen, vaan soitat yhteen ainoaan numeroon, ja sanot, että haluat liittymääsi markkinointi- ja mainontakiellon.Mitä maksoi ja miltä operaattorilta? Rupee vituttamaan kun jokatoinen päivä myydään aku ankkaa tai seuraa ja sitten vielä ne seurantajutut, "kirjaa radiokuuntelusi.." sanoin vaan että joo pistä tulee ja ku se tuli ni suoraa roskiin... Semmosia jaksa täytellä... Jospa ne tajuis lopettaa kun eivät ole saaneet takaisin sitä lappupinkkaa..... mä oon laittanu puhelinmyyntieston mun luuriin, loppui se kaupustelu....![]()
Toinen hyvä konsti kuulemma on kun noi alkaa kauppaan jotakin niin auliisti lupaa tilata kaikki mitä ne kauppaa ja varulta kysyy sitten että eikö enään ole muuta mitä voisi tilata ja sen jälkeen ilmoittaa reilusti että lasku sitten holhoojalle niin tuskin kauppaavat toista kertaa....Mitä maksoi ja miltä operaattorilta? Rupee vituttamaan kun jokatoinen päivä myydään aku ankkaa tai seuraa ja sitten vielä ne seurantajutut, "kirjaa radiokuuntelusi.." sanoin vaan että joo pistä tulee ja ku se tuli ni suoraa roskiin... Semmosia jaksa täytellä... Jospa ne tajuis lopettaa kun eivät ole saaneet takaisin sitä lappupinkkaa..... mä oon laittanu puhelinmyyntieston mun luuriin, loppui se kaupustelu....![]()
Näin tein minäkin ja nyt odottelen, koska lehtimyyjät alkaa soitella ja tarjota tilausta.Ostin kaupasta ja palkkioksi saa seuraavan numeron kotiin hintaan: 0.65e

oisit vaan tilannu, se on ainut mopotinlehti, jossa on myös naisasiaa!Mp-maailma? Soitti mullekin tänään kauppalopo, mutta en tilannut. Hallitus olis vetänyt herneet, tai tilannut kostoksi jonkun ämmienlehden. Lehtikiintiö on täys.![]()
Kyllähän se hoover imee pölyt ja karvatTurhin ammatti? Ehkä?
Ei ollut mukavaa pölynimurimyyjällätytöllä,kun poikkesi meilla viikolla. Emäntä oli jo suihkussa,kun kauppias käpytteli sisälle.(ovikello rikki) Itse olin juuri menossa suihkuun munasillani ja kyselin että kiinnostaiskos kimppa-suihku ja selänpesu? Ei luvannut edes jäädä kahville,kun oli jo yllättäen kova kiirus muualle.![]()
Sääli,sillä ihan nätti tyttöhän se oli.Toivottavasti ei jäänyt pysyviä traumoja...
Olisit nyt pyytänyt edes pikaisen näytteen mahtavasta imukyvystä...![]()